.
List of products by brand MILLERS
Do silników wyczynowych wymagających oleju o obniżonym tarciu, zapewniającego maksymalną moc (np. podczas kwalifikacji). W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
Do silników wyczynowych wymagających oleju o obniżonym tarciu, zapewniającego maksymalną moc (np. podczas kwalifikacji). W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
Do silników wyczynowych wymagających oleju o obniżonym tarciu, zapewniającego maksymalną moc (np. podczas kwalifikacji). W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
Pasuje do silników pojazdów rajdowych i wyścigowych o małej pojemności oraz turbodoładowanych silników w pojazdach używanych od czasu do czasu do szybkiej jazdy po torze. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Pasuje do silników pojazdów rajdowych i wyścigowych o małej pojemności oraz turbodoładowanych silników w pojazdach używanych od czasu do czasu do szybkiej jazdy po torze. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Znakomity do mocnych silników zarówno z- , jak i bez- turbodoładowania. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Znakomity do mocnych silników zarówno z- , jak i bez- turbodoładowania. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
Do silników samochodów rajdowych i wyścigowych o większych pojemnościach, z- i bez- turbodoładowania. Idealny do rajdowych Subaru Impreza STi i Mitsubishi Lancer Evo, a także mocnych modeli BMW. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Do silników samochodów rajdowych i wyścigowych o większych pojemnościach, z- i bez- turbodoładowania. Idealny do rajdowych Subaru Impreza STi i Mitsubishi Lancer Evo, a także mocnych modeli BMW. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
Wyższa lepkość bazowa, aby zapewnić maksymalną ochronę w bardzo wysokich temperaturach. Idealny do turbodoładowanych silników w rajdach i wyścigach długodystansowych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Wyższa lepkość bazowa, aby zapewnić maksymalną ochronę w bardzo wysokich temperaturach. Idealny do turbodoładowanych silników w rajdach i wyścigach długodystansowych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Pasuje do silników samochodów używanych do szybkiej jazdy po drogach, wyścigowych, rajdowych, wyścigów górskich, sprintów. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Pasuje do silników samochodów używanych do szybkiej jazdy po drogach, wyścigowych, rajdowych, wyścigów górskich, sprintów. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, a także do seryjnych silników w samochodach używanych na torze i skrajnie ciężkich warunkach. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, a także do seryjnych silników w samochodach używanych na torze i skrajnie ciężkich warunkach. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
Półsyntetyczny silnikowy olej wyczynowy. Do mocnych samochodów o większym przebiegu. Optymalny pakiet ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Półsyntetyczny silnikowy olej wyczynowy. Do mocnych samochodów o większym przebiegu. Optymalny pakiet ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Półsyntetyczny olej wyczynowy. Większa lepkość w wysokiej temperaturze, na poziomie SAE 60 powoduje, że jest idealny do starszych, mocnych samochodów. Optymalny pakiet ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.
Półsyntetyczny olej wyczynowy. Większa lepkość w wysokiej temperaturze, na poziomie SAE 60 powoduje, że jest idealny do starszych, mocnych samochodów. Optymalny pakiet ZDDP. Teraz z technologią Nanodrive.