ŚLEDŹ PRZESYŁKĘ BEZPOŚREDNIO U KURIERA
GŁÓWNE ZASADY DOSTAWY ZAMÓWIENIA
I. TERMINY
1. Wszelkie terminy, określane są w dniach roboczych i zwyczajowo nie wcześniej, jak od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
2. Czas realizacji przesyłki zamówienia, głównie obejmuje:
- jednoznaczne, wzajemne między Klientem, a Sprzedawcą potwierdzenie realizacji zamówienia,
- przygotowanie logistyki dla przedmiotu zamówienia,
- spedycja zamówienia.
3. Na czas dostawy, istotnie też wpływa forma sposobu rozliczenia zamówienia:
- płatność elektroniczna, np. poprzez serwis Przelewy24.pl – jest to zalecana forma płatności, jako że księgowana jest u Sprzedawcy w tej samej chwili, co składane przez Klienta zamówienie,
- za pobraniem u Kuriera - Uwaga: niektóry asortyment, jest wykluczony z zamówień za pobraniem,
- przedpłata gotówką lub przelewem – zazwyczaj stosowana przy realizacji zamówienia indywidualnego - personalizowanego,
- przelew zwykły - zwyczajowo księgowany u Sprzedawcy po dwóch dniach roboczych.
4. W przypadku płatności dokonywanych przelewem zwykłym lub poprzez firmę ratalną, termin realizacji wysyłki zamówienia, liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty wartości zamówienia na koncie bankowym Sprzedawcy.
5. Zamówienie składające się z produktów o różnym terminie realizacji, jest wysyłane po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie najdłuższego z podanych terminów oczekiwania jego realizacji.
Istnieje możliwość składania przez jednego Klienta zamówień w kilku niezależnych terminach wysyłkowych. W takim przypadku, należy złożyć niezależne zamówienia, w których koszt dostawy, liczony jest oddzielnie i stosownie do zadeklarowanego przez Sprzedawcę terminu doręczenia konkretnego produktu.
6. W przypadku braku asortymentu w magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta w uprzednio zadeklarowanym przez Sprzedawcę terminie, Sklep Internetowy ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 dni, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.
W takiej sytuacji Sklep Internetowy niezwłocznie skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail, celem podjęcia decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w przedmiocie anulowanego zamówienia.
7. Zamówienie, domyślnie dostarczane jest na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
8. Wysyłka zamówienia, realizowana jest przez Sprzedawcę tylko w dni robocze.
9. Sprzedawca domyślnie realizuje wysyłkę zamówienia, poprzez firmę kurierską DPD, w której czas dostawy na terenie kraju, zwyczajowo wynosi 1-2 dni robocze.
10. Na życzenie Klienta, przesyłka zamówienia może być ubezpieczona w sposób dodatkowy (powyżej 10 000 PLN), niż to oferuje w standardzie preferowana przez Sprzedawcę firma kurierska
11. W celu ustalenia przybliżonego terminu dostawy należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta firmy spedycyjnej lub podać dyspozytorowi spedytora numer listu przewozowego, dodatkowo wnioskować o telefon do lub od Kuriera. Można też skorzystać z funkcji , poprzez stronę internetową Spedytora „śledzenia przesyłki DPD”
12. W przypadku opóźnień doręczenia przesyłki lub uszkodzeń opakowania przesyłki zawierającej przedmiot zamówienia, ostatecznie mogących zainicjować po stronie Klienta postępowanie reklamacyjne wobec Sprzedawcy, w tym odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zamówienia, Klient zobowiązany jest:
- w przypadku niedoręczenia przesyłki w zadeklarowanym przez Kuriera terminie, złożyć pisemną reklamację na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@sidmotorsport.pl
- w przypadku uszkodzenia przesyłki, sporządzić w obecności Kuriera protokół wraz z ze zdjęciami obrazującymi uszkodzenie opakowania przesyłki – zgodnie z postanowieniami umowy kurierskiej, Kurier ma obowiązek przyjąć protokół zawierający zastrzeżenia Odbiorcy/Adresata przesyłki, wraz z uzasadnieniem odmawiającego odbiór przesyłki z winy Kuriera lub Spedytora, którego dany Kurier reprezentuje.
W przeciwnym wypadku, Klient nie może przenosić na Sprzedawcę odpowiedzialności za nieudokumentowane z winy Klienta i Kuriera zastrzeżenia, mogące ostatecznie wpływać na ocenę realizacji przedmiotu zamówienia.
II. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Regulamin
2. Polityka Prywatności
3. Formularz odstąpienia od umowy
4. Śledź przesyłkę u Kuriera
Masz dodatkowe pytania? - zadzwoń lub napisz do nas: tel. +48 607 450 151 e-mail: sklep@sidmotorsport.pl