TTE350+ zaczyna się jako zupełnie nowa standardowa turbosprężarka BorgWarner K03 , którą demontujemy, a następnie jako inżynierowie przystępujemy do modernizacji i optymalizacji, aby stworzyć naszą hybrydową ramę K03. Turbosprężarka TTE350 wypełnia lukę dla facetów, którzy chcą mocy K04, ale chcą zachować odpowiedź K03 i dopasowanie plug & play.Formuła produkcji TTE350+ zaczyna się od zastosowania znacznie większej sprężarki kęsów 2283 BorgWarner, która jest montowana jako zapas w turbosprężarce K04 dla takich jak Audi S3 8P, wybrany ze względu na wysoką wydajność, nowszą generację z rozszerzoną technologią końcówki, tworzący wyjątkowo wysoki przepływ dla porównawczej wielkości, dający bardzo szeroką mapę kompresora. Pokrywa sprężarki Re-Profiled jest obrabiana maszynowo ze zoptymalizowaną tolerancją, aby zapewnić maksymalną wydajność sprężarki.Kluczowym elementem napędzającym większą sprężarkę BW2283, a co za tym idzie, sprawiającym, że ta jednostka wytwarza większą moc nad zapasem, jest obróbka i montaż większej turbiny TTE 9BLADE, aby uzyskać większą moc. Ta turbina oferuje niższe ciśnienie wsteczne przy wyższym przepływie, dzięki czemu EGT jest niższy w porównaniu z fabryczną turbiną K03 lub fabryczną turbiną K04.Zamontowano oryginalny, wysokowydajny system łożysk ślizgowych BorgWarner 360 stopni do sportów motorowych. Trwałe przy dużych obciążeniach bez utraty odpowiedzi przejściowej.Siłownik używana jest jednostka OE.