Hybrydowa turbosprężarka TTE do Golf 6 R / Leon 2 Cupra / S3 8P / TTS 8J 2.0TFSI TTE480 Hybrid Turbo TTE480+ TFSI
Witamy w naszej turbosprężarce Ultimate OEM+ Plug & Play Upgrade dla gamy pojazdów 2.0 TFSI. Ultraszybka reakcja z dużą mocą turbo, dającą ogromny obszar mocy pod krzywą. Prawdziwa hybryda Stage 3.TTE480 rozpoczyna życie jako zupełnie nowa standardowa turbosprężarka BorgWarner K04-064, którą demontujemy, a następnie jako inżynierowie przystępujemy do modernizacji i optymalizacji, aby stworzyć naszą najlepszą hybrydę ramy K04. Turbosprężarka TTE480 jest naszym zdaniem ostatnim krokiem i naszym szczytowym stopniem mocy dla gamy pojazdów 2.0 TFSI przy zachowaniu jednostki OE K04 do montażu Plug & Play.Recepta na wykonanie TTE480 zaczyna się od znacznie większego koła sprężarki TTE kęsów, wybranej ze względu na bardzo wydajny typ nowej generacji z bardzo cienkimi łopatkami, tworzący niezwykle wysoki przepływ w porównaniu do porównywalnych rozmiarów, co daje bardzo szeroką mapę sprężarki . Pokrywa sprężarki Re-Profiled jest obrabiana maszynowo ze zoptymalizowaną tolerancją, aby zapewnić maksymalną wydajność sprężarki. Również wlot rura jest przy wejściu CNC, aby zapewnić płynne przejście dopływu powietrza z połączenia wlotowego.Dopasowujemy nasz tłumik TTE CNC K04 usuń, modyfikujemy tłumik wyładowania turbosprężarki, usuwamy wewnętrzne przegrody i dopasowujemy nowy odcinek prosty, usuwamy wszelkie ograniczenia i jego funkcję jako urządzenia redukującego hałas, a tym samym poprawiamy przepływ, dając mniej wzrost i wzmocnienie dźwięku.Kluczowym elementem napędzającym dużą sprężarkę TTE kęsów, a co za tym idzie sprawiającym, że ta jednostka wytwarza ogromną przewagę nad zapasami, a także naszą hybrydową modernizacją 420, jest obróbka i montaż znacznie większej turbiny i wału TTE 9 łopatek o wysokim przepływie, przy jednoczesnym zachowaniu rdzeń k04, nie jest to takie łatwe. Ta turbina daje znacznie niższe ciśnienie wsteczne i utrzymuje EGT na niższym poziomie w porównaniu do standardowej turbiny K04 lub ściętego koła TTE420 K16.Na tym etapie TTE przenieśliśmy CNC kolektor wydechowy standardowo na kołnierzu głowicy, aby dopasować i wygładzić przejście od głowicy do rury wydechowej, aby uzyskać maksymalną prędkość gazu, a tym samym poprawić wydajność znacznie większej turbiny typu monster, a tym samym mocniej napędzać sprężarkę.Zamontowano specjalny, opracowany przez firmę TTE, wysokowydajny system łożysk ślizgowych stosowanych w sportach motorowych. Trwałe przy dużych obciążeniach bez utraty odpowiedzi przejściowej.Zastosowany siłownik to ulepszona sprężynowa jednostka OE, wyposażona we wzmocnione zaciski zapewniające bezproblemową pracę.