.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

UKŁAD DOLOTOWY REVO FORD FOCUS ST MK4/MK4.5 OTWARTY

UKŁAD DOLOTOWY REVO FOCUS ST MK4/MK4.5 OTWARTY

RF081M200200
Wysyłka za 7-14 dni
3 998,75 zł
Brutto
Ilość

UKŁAD DOLOTOWY REVO FOCUS ST MK4/MK4.5 OTWARTY

Układy dolotowe Revo Ford Focus ST MK4/MK4.5 z otwartym stożkiem całkowicie zastępują wloty powietrza OEM dla tych, którzy chcą ogłosić, że ich pojazd jest daleki od standardu. Wraz z agresywnym dźwiękiem wlotu, więcej powietrza oznacza dostęp do większej mocy w całym zakresie obrotów.

UKŁAD DOLOTOWY POWIETRZA Z OTWARTYM STOŻKIEM REVO

FORD FOCUS ST MK4/MK4.5 2.3 ECOBOOST 

System wlotu powietrza Revo Open Cone dla Focus ST MK4 2.3 EcoBoost poprawia wydajność i oferuje agresywny dźwięk wlotu. Zapewnienie silnikowi dostępu do wystarczającej ilości powietrza ma kluczowe znaczenie przy zwiększaniu mocy; więcej powietrza oznacza więcej mocy w całym zakresie obrotów.

Tylko systemy wlotu powietrza Revo są specjalnie zaprojektowane do pracy w harmonii z pojazdem i oprogramowaniem Revo ECU. Zaprojektowany, aby bezpośrednio zastąpić standardowy airbox, orurowanie i filtr, ten zestaw jest dostarczany w komplecie z wężem silikonowym turbo, rurą aluminiową, silikonowym wężem wlotowym, osłoną termiczną, filtrem i zestawem montażowym.

OEM A REVO

Kiedy zaczynasz zwiększać wydajność, restrykcyjne wloty OEM mają problem z przepływem wystarczającej ilości powietrza, pozbawiając silnik mocy. System wlotu powietrza Revo usuwa te ograniczające elementy, zapewniając płynniejszy przepływ powietrza. Systemy Open Cone zastępują komorę powietrzną OEM, aby zrobić miejsce na osłonę termiczną, filtr i rurociąg, który łączy się bezpośrednio z turbosprężarką. Węże silikonowe Revo Flush Fit zapobiegają niepożądanym turbulencjom na łączeniach i zwiększają szybkość przepływu powietrza, zapewniając maksymalną wydajność na każdym poziomie strojenia.

WĘŻE SILIKONOWE

Żaden szczegół nie został pominięty podczas zmniejszania ograniczeń w systemie przepływu powietrza magazynowego. Standardowy wąż falisty z tworzywa sztucznego został zastąpiony gładkim silikonowym, co zmniejsza turbulencje powietrza oraz zwiększa objętość i prędkość powietrza. Czterowarstwowa konstrukcja z wewnętrzną spiralą z drutu zwiększa wytrzymałość, zapobiegając zapadaniu się pod naciskiem. Wewnętrzne stopnie idealnie pasują do twardej sekcji rury i wlotu turbosprężarki, zapewniając płynne przejście między komponentami i zapewniając najbardziej płynny przepływ powietrza.

WĄŻ WLOTOWY TURBOSPRĘŻARKI

Zintegrowana komora tłumienia dźwięku rury OEM została usunięta, co pozwala na znacznie bardziej laminarny przepływ powietrza. Geometria węża wlotowego Revo umożliwia szybsze dostarczanie powietrza do turbosprężarki poprzez wygładzenie ostrej 90 ° części przejściowej rury magazynowej. Ponadto usunięcie wewnętrznych stopni między komponentami dodatkowo zapewnia nieprzerwany przepływ powietrza i usuwa wszelkie niepotrzebne turbulencje.

TWARDA RURA ZE STOPU

Twarda rura Revo w środkowej części oferuje gładszą geometrię wewnętrzną w stosunku do części, którą zastępuje, wszystko to przyczynia się do zwiększonych korzyści wydajnościowych Revo Intake. Rura została zaprojektowana tak, aby pasowała do tych samych punktów mocowania i podciśnienia, co zapewnia bezpośredni montaż produktu.

FILTR POWIETRZA

System dolotowy jest tak dobry jak filtr. Ten zestaw jest dostarczany wraz z niestandardowym filtrem piankowym Revo, wspieranym przez galwanizowaną siatkę pokrytą żywicą epoksydową, zapewniającą wytrzymałość pod obciążeniem. Trzystopniowe filtry piankowe Revo działają zupełnie inaczej niż konwencjonalne papierowe lub bawełniane alternatywy zaprojektowane do wychwytywania cząstek na zewnętrznej warstwie. Filtry Revo zatrzymują zanieczyszczenia i cząsteczki w warstwach pianki, umożliwiając przepływ powietrza. Obrotowa podstawa filtra oferuje aluminiowy otwór w kształcie dzwonu o gładkim promieniu, specjalnie zaprojektowany dla optymalnego przepływu powietrza z filtra do rurociągu.

OSŁONA TERMICZNA

Zapewnienie silnikowi dostępu do zimnego powietrza ma kluczowe znaczenie dla wydajności. Revo Heat Shield odprowadza zimne powietrze z przedniego kanału wlotowego, oddzielając filtr od ciepła z komory silnika. Revo Heat Shield wykorzystuje precyzyjnie obrobione piny do lokalizacji w punktach mocowania kolby, aby zapewnić łatwą i bezpieczną instalację.

Instrukcja montażu - link

Pasuje do :

FORD FOCUS ST MK4/MK4.5