




HF-Series Intercooler Audi A4/A5 B9 2.0 TFSI, S4/S5 3.0 TFSI HG-Motorsport
HF-Series Intercooler Audi A4/A5 B9 2.0 TFSI, S4/S5 3.0 TFSI HG-Motorsport
Intercooler pasuje do :
- Audi A4/A5 B9 2.0 TFSI
- Audi S4/S5 3.0 TFSI
Wysokiej jakości rdzeń BNP ma najlepsze właściwości chłodzące, aby zapewnić optymalną wydajność nawet w złych warunkach, a także jest bardzo wytrzymały.
Charakteryzuje się dużą rezystancją i nie nagrzewa się tak bardzo jak porównywalne sieci innych producentów. Jednocześnie cały system jest również ustawiony na najlepszy przepływ. Oznacza to, że strata ciśnienia jest minimalna, a cały przepływ powietrza został zaprojektowany aerodynamicznie za pomocą analiz przepływu CAD. W zestawie znajdują się również chłodnice, które są wykonane z odlewu aluminiowego o wysokiej wytrzymałości i wyposażone w naszą TECHNOLOGIĘ WAY FIN .
Szczegóły techniczne:
- Odlew: aluminium
- Rdzeń : Bar´n´Plate
Uwaga: Nie nadaje się w połączeniu z naszą dodatkową przegrodą HF-Series dla A4/A5 i S4/S5.
Porównanie:
Seria HF- Seria OEM AUDI
Rozmiar 720mmx145mmx80mm vs 540mmx445mmx65mm
Pojemność 8,35 cm³ vs 15,62 cm³
1. Poprawiony przepływ i równomierny rozkład ciśnienia dla maksymalnej wydajności
2. Mniejszy spadek ciśnienia
Przy większych stratach ciśnienia turbosprężarka musi osiągać wyższe obroty, aby osiągnąć zaprogramowane ciśnienie doładowania . Skutkuje to większym obciążeniem termicznym turbosprężarki i większym zużyciem .
Jakie będą korzyści, jeśli zainstalujesz modernizację intercoolera?
Aby określić w liczbach dokładny wzrost wydajności, który wynika z zamontowania ulepszonego intercoolera, należy określić wiele nieznanych czynników, takich jak: dalsze zmiany sprzętu, a także używane oprogramowanie silnika, ponieważ różni się to w zależności od pojazdu . Zgodnie z praktyczną zasadą dla silników z mapowaniem ECU można spodziewać się do 5% - 10%. Ale co najmniej równie ważne jest: Niezależnie od tego, czy Twój ECU jest już przemapowany, czy nie, zmodernizuj chłodnice międzystopniowe, zapobiegając utracie wydajności w gorszych warunkach, takich jak wysokie temperatury zewnętrzne, a nawet w celu osiągnięcia ochrony termicznej silnika. Dzięki temu zawsze będziesz mógł liczyć na jego pełną moc.
Zalecenia
Skorzystaj z naszego intercoolera z serii HF, aby uzupełnić konfigurację sprzętu i oprogramowania. Poprzez zmniejszenie przeciwciśnienia (odciążenie turbosprężarki) oraz lepsze chłodzenie doładowanego powietrza (zwiększenie udziału tlenu w komorze spalania + odciążenie termiczne) uzyskuje się zwiększone osiągi, co pozwala efektywnie wykorzystać potencjał każdego turbodoładowanego silnika .
Jeśli myślisz o dostrojeniu sprzętu i oprogramowania w swoim pojeździe, nie powinieneś ignorować faktu „Utrata ciśnienia powietrza doładowującego”.
Tak więc, jeśli zwiększasz osiągi swojego samochodu poprzez chiptuning, ciśnienie powietrza doładowującego wzrośnie w 99% przypadków. Zastosowanie standardowej chłodnicy powietrza doładowującego zwiększa wykładniczo spadek ciśnienia obciążenia. Oznacza to, że turbosprężarka musi pracować jeszcze bardziej, a obciążenie termiczne turbosprężarki wzrasta, czas pracy spada lub jest osłabiany przez wysokie obroty turbosprężarki.
Dzięki naszym intercoolerom z serii HF tworzymy idealną równowagę między efektem chłodzenia a spadkiem ciśnienia powietrza doładowującego.
Seria HF Seria
HFto pierwszy punkt kontaktowy, jeśli chodzi o dopływ świeżego powietrza do pojazdów. Dzięki tej marce firma HG- Motorsport połączyła profesjonalne badania i produkcję wysokiej jakości układów dolotowych, chłodnic międzystopniowych i systemów prowadzenia powietrza. Oprócz skanowania 3D obrzeży pojazdu w celu uzyskania idealnego dopasowania, obejmuje to również długie serie testów w celu połączenia optymalnych komponentów dla każdego modelu. Rezultatem są produkty wyścigowe.