.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

HF-Series Intercooler Audi A4/A5 B9 2.0 TFSI, S4/S5 3.0 TFSI HG-Motorsport

HF-Series Intercooler Audi A4/A5 B9 2.0 TFSI, S4/S5 3.0 TFSI HG-Motorsport

HGICVAG30
Wysyłka za 7-10 dni
3 899,00 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

HF-Series Intercooler Audi A4/A5 B9 2.0 TFSI, S4/S5 3.0 TFSI HG-Motorsport

Intercooler pasuje do :

- Audi A4/A5 B9 2.0 TFSI

- Audi S4/S5 3.0 TFSI

Wysokiej jakości rdzeń BNP ma najlepsze właściwości chłodzące, aby zapewnić optymalną wydajność nawet w złych warunkach, a także jest bardzo wytrzymały.

Charakteryzuje się dużą rezystancją i nie nagrzewa się tak bardzo jak porównywalne sieci innych producentów. Jednocześnie cały system jest również ustawiony na najlepszy przepływ. Oznacza to, że strata ciśnienia jest minimalna, a cały przepływ powietrza został zaprojektowany aerodynamicznie za pomocą analiz przepływu CAD. W zestawie znajdują się również chłodnice, które są wykonane z odlewu aluminiowego o wysokiej wytrzymałości i wyposażone w naszą TECHNOLOGIĘ WAY FIN .

Szczegóły techniczne:

- Odlew: aluminium

- Rdzeń : Bar´n´Plate

Uwaga: Nie nadaje się w połączeniu z naszą dodatkową przegrodą HF-Series dla A4/A5 i S4/S5.

Porównanie:

                     Seria HF- Seria OEM AUDI

Rozmiar 720mmx145mmx80mm vs 540mmx445mmx65mm

Pojemność 8,35 cm³ vs 15,62 cm³

1. Poprawiony przepływ i równomierny rozkład ciśnienia dla maksymalnej wydajności

2. Mniejszy spadek ciśnienia 

Przy większych stratach ciśnienia turbosprężarka musi osiągać wyższe obroty, aby osiągnąć zaprogramowane ciśnienie doładowania . Skutkuje to większym obciążeniem termicznym turbosprężarki i większym zużyciem .

Jakie będą korzyści, jeśli zainstalujesz modernizację intercoolera?

Aby określić w liczbach dokładny wzrost wydajności, który wynika z zamontowania ulepszonego intercoolera, należy określić wiele nieznanych czynników, takich jak: dalsze zmiany sprzętu, a także używane oprogramowanie silnika, ponieważ różni się to w zależności od pojazdu . Zgodnie z praktyczną zasadą dla silników z mapowaniem ECU można spodziewać się do 5% - 10%. Ale co najmniej równie ważne jest: Niezależnie od tego, czy Twój ECU jest już przemapowany, czy nie, zmodernizuj chłodnice międzystopniowe, zapobiegając utracie wydajności w gorszych warunkach, takich jak wysokie temperatury zewnętrzne, a nawet w celu osiągnięcia ochrony termicznej silnika. Dzięki temu zawsze będziesz mógł liczyć na jego pełną moc.

Zalecenia

Skorzystaj z naszego intercoolera z serii HF, aby uzupełnić konfigurację sprzętu i oprogramowania. Poprzez zmniejszenie przeciwciśnienia (odciążenie turbosprężarki) oraz lepsze chłodzenie doładowanego powietrza (zwiększenie udziału tlenu w komorze spalania + odciążenie termiczne) uzyskuje się zwiększone osiągi, co pozwala efektywnie wykorzystać potencjał każdego turbodoładowanego silnika .

Jeśli myślisz o dostrojeniu sprzętu i oprogramowania w swoim pojeździe, nie powinieneś ignorować faktu „Utrata ciśnienia powietrza doładowującego”.

Tak więc, jeśli zwiększasz osiągi swojego samochodu poprzez chiptuning, ciśnienie powietrza doładowującego wzrośnie w 99% przypadków. Zastosowanie standardowej chłodnicy powietrza doładowującego zwiększa wykładniczo spadek ciśnienia obciążenia. Oznacza to, że turbosprężarka musi pracować jeszcze bardziej, a obciążenie termiczne turbosprężarki wzrasta, czas pracy spada lub jest osłabiany przez wysokie obroty turbosprężarki.

Dzięki naszym intercoolerom z serii HF tworzymy idealną równowagę między efektem chłodzenia a spadkiem ciśnienia powietrza doładowującego.

Seria HF Seria

HFto pierwszy punkt kontaktowy, jeśli chodzi o dopływ świeżego powietrza do pojazdów. Dzięki tej marce firma HG- Motorsport połączyła profesjonalne badania i produkcję wysokiej jakości układów dolotowych, chłodnic międzystopniowych i systemów prowadzenia powietrza. Oprócz skanowania 3D obrzeży pojazdu w celu uzyskania idealnego dopasowania, obejmuje to również długie serie testów w celu połączenia optymalnych komponentów dla każdego modelu. Rezultatem są produkty wyścigowe.