.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

KARBONOWY UKŁAD DOLOTOWY APR S4 / S5 3.0T (B9)

KARBONOWY UKŁAD DOLOTOWY APR S4 / S5 3.0T (B9)

CI100043
Wysyłka za 1-14 dni
6 499,00 zł
Brutto
Ilość

KARBONOWY UKŁAD DOLOTOWY APR S4 / S5 3.0T (B9)

Jest to ostateczne ulepszenie wlotu powietrza dla Audi S4 i S5 (B9). Przepływa o 31% więcej niż seryjne, zmniejsza spadek ciśnienia i poprawia wydajność turbosprężarki. Przekłada się to bezpośrednio na +19 AWHP i +20 AWFT-LBS momentu obrotowego w połączeniu z naszym tuningiem Stage 1 (93), dzięki czemu jest to proste ulepszenie zapewniające większą moc, którą można poczuć. Nasz system jest pełną aktualizacją, ponieważ zastępuje wszystkie elementy dolotowe od czerpaka wlotu aż do wlotu turbosprężarki. Jest to niezwykle ważne, ponieważ skupienie się wyłącznie na airboksie nie rozwiązuje głównych ograniczeń występujących w fabrycznym układzie dolotowym. Mówiąc najprościej, nasz system przepływa lepiej niż seryjnie, wytwarza więcej mocy, mniej obciąża turbosprężarkę, wygląda seksownie pod maską dzięki wspaniałemu wzornictwu z włókna węglowego i poprawia dźwięk silnika. Fabryczna rura wlotowa turbosprężarki jest dużym punktem ograniczającym, ponieważ jest mała. Większość układów dolotowych często koncentruje się tylko na filtrze i skrzyni powietrznej, ale ma to minimalny wpływ na wydajność. Co więcej, modernizacja rury wlotowej turbosprężarki ma minimalny wpływ na osiągi, jeśli nadal jest zgodna z fabryczną lub nieoryginalną skrzynią powietrzną dolotową. Rozwiązujemy ten problem, tworząc jak największą rurę od wylotu filtra 4" aż do wlotu turbosprężarki w jednym kawałku! Minimalizuje to spadek ciśnienia i zwiększa przepływ przez układ znacznie lepiej niż rozwiązania wieloczęściowe. Nasz system jest wykonany z włókna węglowego i wygląda absolutnie oszałamiająco pod maską.Dzięki zastosowaniu tego materiału jesteśmy w stanie zmniejszyć grubość ścianek rur, maksymalizując średnicę wewnętrzną, jeszcze bardziej zwiększając wydajność! Materiał pozwala nam również na wykonywanie skomplikowanych organicznych kształtów niezbędnych podczas pracy w ciasnej komorze silnika. Skrzynia powietrzna jest zasilana z czerpaka wlotowego, który maksymalizuje ścieżkę przepływu do skrzynki powietrznej. Airbox posiada wycięcia pozwalające na dodatkowe ścieżki przepływu skierowane z dala od silnika. To obniża temperaturę powietrza i zwiększa dźwięk, nie będąc przytłaczającym. Filtr też jest masywny. Pożądany jest duży filtr, ponieważ zwiększenie filtrowanej powierzchni sprawia, że ​​filtr łatwo oddycha przez wiele kilometrów, ponieważ filtruje brud, kurz i cząsteczki. Mierzy 7 na 7 cali z przednim wlotem 5,5 cala i wylotem 4 cale. Materiał filtracyjny to nadająca się do prania plisowana gaza bawełniana, którą można czyścić w celu przedłużenia żywotności lub z łatwością wymienić. Nasz zestaw zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby przykręcić i iść. Do uruchomienia tego produktu nie jest potrzebne żadne nowe strojenie, a produkt jest przyjazny dla emisji. Dołączamy wszystkie nowe uszczelki OEM oraz wszystkie nakrętki, śruby i zaciski potrzebne do łatwej instalacji. Wreszcie, dzięki naszemu adapterowi wlotu turbo kęsów, jest to jedyny wlot, jakiego kiedykolwiek będziesz potrzebować. Jeśli później zmodernizujesz swoją turbosprężarkę, możesz zainstalować nowy, większy adapter, aby dostosować się do większego wlotu, po prostu wymieniając adapter kęsów!

Cechy:

- Pełny układ dolotowy: wlot, skrzynia powietrzna, filtr i orurowanie wlotowe

- Zysk +19 AWHP i +20 AWFT-LBS w stosunku do zapasów (APR Stage 1 93)

- Przepływa o 31% więcej niż zapas

- Zmniejszony spadek ciśnienia na wlotach turbosprężarki

- Ulepszona linearyzacja w obrębie turbosprężarek

- Ulepszony dźwięk silnika

- Konstrukcja z włókna węglowego

- Turbo kręci się szybciej

- Turbosprężarki pracują wydajniej

- Masywny filtr 7” x 7” z wylotem 4” i przednim wlotem 5,5”.

- Wysokoprzepływowy i zmywalny plisowany materiał filtracyjny z gazy bawełnianej

- Airbox ma dodatkowe ścieżki przepływu odwrócone od silnika

- Maksymalna średnica przewodów wlotowych od 4-calowego filtra aż do turbosprężarki

- Orurowanie wlotowe odnosi się do ograniczeń systemowych, w przeciwieństwie do konkurencyjnych systemów airbox, które są kompatybilne z fabrycznymi orurowaniem wlotowym

- Pierścień adaptera turbo kęsów umożliwia dopasowanie tego systemu do większej turbosprężarki

- W zestawie nowe uszczelki OEM

- Przyjazny dla emisji

Wymienny filtr wlotowy APR dla CI100037, CI100040

Pasuje do Audi Q5, RS5, S4, S5, SQ5 z lat 2009-2023

Nr części RF100015