.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

KARBONOWY UKŁAD DOLOTOWY APR AUDI RS6 / RS7 C8 4.0TT

KARBONOWY UKŁAD DOLOTOWY APR AUDI RS6 / RS7 C8 4.0TT

CI100050
Wysyłka za 1-14 dni
8 099,00 zł
Brutto
Ilość

KARBONOWY UKŁAD DOLOTOWY APR AUDI RS6 / RS7 C8 4.0TT

Układ dolotowy APR 4.0T EA825 jest tutaj dla Audi (C8) RS6 i RS7! Układ dolotowy APR to istotna modernizacja silnika 4.0T EA825. Oferuje znaczny wzrost mocy i momentu obrotowego dzięki konstrukcji o wysokim przepływie, która znacznie zwiększa przepływ powietrza przy jednoczesnym zmniejszeniu spadku ciśnienia. Zmodernizowaliśmy każdą część, która faktycznie przekłada się na zwiększoną wydajność. Reakcja przepustnicy jest ostrzejsza, ponieważ system pozwala silnikowi swobodniej oddychać. Powoduje to, że turbosprężarki pracują mniej ciężko, co bezpośrednio przekłada się na odczuwalne zyski. Co więcej, oszałamiająca konstrukcja z włókna węglowego i aluminium wygląda fantastycznie w komorze silnika i dodaje przyjemnej nuty dźwiękowej do silnika. Filtr można myć i używać wielokrotnie, a odlewane z aluminium wloty turbosprężarki wykorzystują pierścienie adaptera z idealnymi wejściami, dzięki czemu są kompatybilne z większymi turbosprężarkami. Dzięki temu system obsługuje jeszcze wyższe poziomy przepływu powietrza, przy niskim spadku ciśnienia oraz jeszcze większej mocy i momencie obrotowym w miarę kontynuowania modyfikacji! Przegląd projektu i testowanie: żaden komponent nie został pominięty w poszukiwaniu wydajności; airbox, filtr, łączniki i wloty turbosprężarki zostały dokładnie przeanalizowane i zmodyfikowane pod kątem maksymalnego przepływu. Ulepszona jednostka filtrująca APR, zawierająca materiał z gazy bawełnianej o niskim stopniu restrykcji, przepływa o 8% więcej niż standardowo bez utraty jakości powietrza. Przepływ jest dodatkowo poprawiony przez 52% większe wyloty airboksa i 93% większe wloty turbosprężarki. Znacznie ulepszone wloty turbosprężarki APR są kompatybilne z turbosprężarkami, które mają do 29% większy otwór wlotowy; różne adaptery wlotowe zapewniają, że wlot APR zapewni zoptymalizowany przepływ dla szerokiej gamy turbosprężarek. Ogólna poprawa przepływu we wlocie skutkuje 50% redukcją spadku ciśnienia w porównaniu z OEM. Wlot APR przepływa o 19% mniej niż teoretyczne maksimum obsługiwane przez średnicę otworu wlotowego turbosprężarki OEM; znaczna poprawa w porównaniu do wlotu OEM, który przepływa o 37% mniej niż teoretyczne maksimum. Tak znaczna poprawa jakości i ilości przepływu objawia się szybszą reakcją przepustnicy, mniejszym obciążeniem turbosprężarki i zwiększoną wydajnością, co przekłada się na większą moc. Na etapie 1 (93) APR RS6 zmierzono na naszych skalibrowanych hamowniach podwoziowych dodatkowe 47 AWHP i 38 AWFT-LBS momentu obrotowego na wszystkie cztery koła. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić osiągi swojego seryjnego RS6, czy przekraczać granice dzięki większym turbosprężarkom, wlot APR wesprze twoje wysiłki. Wlot APR przepływa o 19% mniej niż teoretyczne maksimum obsługiwane przez średnicę otworu wlotowego turbosprężarki OEM; znaczna poprawa w porównaniu do wlotu OEM, który przepływa o 37% mniej niż teoretyczne maksimum. Tak znaczna poprawa jakości i ilości przepływu objawia się szybszą reakcją przepustnicy, mniejszym obciążeniem turbosprężarki i zwiększoną wydajnością, co przekłada się na większą moc. Na etapie 1 (93) APR RS6 zmierzono na naszych skalibrowanych hamowniach podwoziowych dodatkowe 47 AWHP i 38 AWFT-LBS momentu obrotowego na wszystkie cztery koła. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić osiągi swojego seryjnego RS6, czy przekraczać granice dzięki większym turbosprężarkom, wlot APR wesprze twoje wysiłki. Wlot APR przepływa o 19% mniej niż teoretyczne maksimum obsługiwane przez średnicę otworu wlotowego turbosprężarki OEM; znaczna poprawa w porównaniu do wlotu OEM, który przepływa o 37% mniej niż teoretyczne maksimum. Tak znaczna poprawa jakości i ilości przepływu objawia się szybszą reakcją przepustnicy, mniejszym obciążeniem turbosprężarki i zwiększoną wydajnością, co przekłada się na większą moc. Na etapie 1 (93) APR RS6 zmierzono na naszych skalibrowanych hamowniach podwoziowych dodatkowe 47 AWHP i 38 AWFT-LBS momentu obrotowego na wszystkie cztery koła. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić osiągi swojego seryjnego RS6, czy przekraczać granice dzięki większym turbosprężarkom, wlot APR wesprze twoje wysiłki.

Cechy:

- +47 AWHP i +38 AWFT-LBS na kołach mierzone na magazynie (Etap 1 93)

- Airbox z włókna węglowego z 52% większymi wylotami airboksa

- Gładkie i wysokoprzepływowe złącza rur wlotowych turbosprężarki

- 93% większe aluminiowe wloty turbosprężarki z pierścieniami adaptera do większych turbosprężarek

- 50% redukcja spadku ciśnienia na wlotach turbosprężarki

- Wysokoprzepływowy i zmywalny plisowany materiał filtracyjny z gazy bawełnianej

- Ulepszony dźwięk silnika

- Turbo kręci się szybciej

- Turbosprężarki pracują wydajniej

- Maksymalna średnica przewodów wlotowych od wylotów skrzyni powietrznej do wlotów turbosprężarki

- Orurowanie wlotowe dotyczy głównego ograniczenia systemu

Filtr wlotowy APR — C8 RS6/RS7

Pasuje do Audi RS6, RS7 z lat 2021-2023

Nr części RF100018