.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

2.0L TSI EA888 Gen.3 MQB Zestaw zbiornika Odmy BAR-TEK

2.0L TSI EA888 Gen.3 MQB Zestaw zbiornika Odmy BAR-TEK

22tsi10
Wysyłka za 7-14 dni
2 049,00 zł
Brutto
Ilość

2.0L TSI EA888 Gen.3 MQB Zestaw zbiornika Odmy BAR-TEK

Opis produktu

Zestaw zbiornika do zbierania oleju od BAR-TEK® Motorsport plus PCV odpowiedni do wszystkich silników 2.0L TSI trzeciej generacji, takich jak Golf 7 GTI, Audi A3, TT i wiele innych.

Najlepszy zestaw zbiorników do Twojego TSI z TÜV! Rejestracja nie jest konieczna!

Jest to najlepsze rozwiązanie, aby zredukować do minimum koksowanie zaworu dolotowego.

Nadmiernie zakoksowane zawory dolotowe mogą prowadzić do poważnych uszkodzeń silnika z powodu oderwania zaworu!

Inne wady koksowania:

- Szorstki bezczynności

Koksowanie na zaworach wlotowych i króćcu wlotowym jest spowodowane olejami o długiej żywotności, paliwem gorszej jakości i jazdą na krótkich dystansach.

Ogólnie rzecz biorąc, koksowania nie można zapobiec, a jedynie opóźnić.

Dlatego zalecamy instalację naszego zestawu zbiornika do zbierania oleju.

Zestaw składa się z:

Płyta adaptera PCV z odpowietrznikiem silnika

Zbiornik do zbierania oleju, wymiary: 140mm x 80mm teraz również z bagnetem!

Uchwyt na zbiornik

1x 1 metr żyłki Dash 10 z nylonową tkaniną (szczególnie olejoodporną)

2x łączniki 45° Dash 10

2x złączka Straight Dash 10

2x przejściówka NPT na Dash 10 90° do zbiornika wychwytującego

1x zestaw montażowy zbiornika (wentylacja zbiornika, banjo, drobne części)

Najlepiej zamówić  też nową uszczelkę PCV  .

Instrukcja montażu

Uwaga dotycząca użytkowania w zimnym klimacie:

Zintegrowany zbiornik zbierający jest przeznaczony wyłącznie do ciepłych klimatów.

Zimą, przy temperaturach poniżej 0°C, woda kondensacyjna, która tworzy się w systemie, może zamarznąć. Spowodowałoby to wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej, co może doprowadzić do uszkodzenia silnika. Zalecamy częstsze sprawdzanie systemu zbiornika w zimie lub jego całkowite usunięcie na okres zimowy.

Nadaje się do:

Marka: Volkswagen , Audi , Seat , Cupra , Skoda

Model: A3/S3/RS3 , TT/TTS/TT RS , Arteon , Ateca , A4/S4/RS4 , A5/S5/RS5 , A6/S6/RS6 , Formentor , Golf , A7/S7/RS7 , Ibiza , Karoq , Kodiaq , Q2 / SQ2 , Leon , Q3 / RS Q3 , Q5 / SQ5 , Octavia , Passat , Polo , Q7 , Superb , Tarraco , t-roc , Tiguan , Touran

Rok budowy: III (Typ 1H) | BJ 1991-1997 , V (typ 1K) | BJ 2003-2008 , 4L | BJ 2005-2015 , B6 (typ 3C) | BJ 2005-2010 , 8J | BJ 2006-2014 , B8 (typ 8K) | BJ 2007-2015 , 8T | BJ 2007-2016 , I (typ 5N) | BJ 2007-2016 , 8R | BJ 2008-2017 , IV (Typ 6J/6P) | BJ 2008-2017 , II (Typ 3T) | BJ 2008-2015 , V (typ 6R) | BJ 2009-2014 , C7 (4G) | BJ 2010-2018 , 8V | BJ 2012-2020 , VII (Typ AU) | BJ 2012-2019 , III (typ 5F) | BJ 2012-2020 , III (Typ 5E) | BJ 2012-2019 , FV/8S | BJ 2014-> , V (typ 6C) | BJ 2014-2017 , B8 (typ 3G) | BJ 2014-> , II (typ 5T) | BJ 2015-> , III (typ 3V) | BJ 2015->, GA | BJ 2016-> , II (typ AD1) | BJ 2016-> , ja | BJ 2016-> , rok budżetowy | BJ 2017-> , VI (typ AW) | BJ 2017-> , Typ A1 | BJ 2017-> , I (typ 3H) | BJ 2017-> , I (typ NU7) | BJ 2017-> , I (typ NS7) | BJ 2017-> , C8 | BJ 2018-> , C8 (4K) | BJ 2018-> , F3 | BJ 2018-> , I (typ KN) | BJ 2018-> , Sportback | BJ 2019-> , VIII (typ CD) | BJ 2019-> , IV (typ NX) | BJ 2019-> , I (typ VZ) | BJ 2020->

Silnik: 1.8 8V , 1.8 TFSI (EA888 Gen 3) , 1.8 TFSI (EA888) , 2.0 TFSI (EA113) , 2.0 TFSI (EA888 Gen 3) , 2.0 TFSI (EA888 Gen 4) , 2.0 TFSI (EA888)

kod silnika: ANP | 90 KM (66 kW) , CAEA | 180 KM (133 kW) , CAEB | 211 KM (155 kW) , CCZB | 211 KM (155 kW) , CDLB | 272 KM (200 kW) , CDNB | 180 KM (132 kW) , CDNC | 211 KM (155 kW) , CESA | 211 KM (155 kW) — CA i USA , CETA | 211 KM (155 kW) , CFKA | 180 KM (132 kW) , CHHA | 230 KM (169 kW) , CHHB | 220 KM (162 kW) , CHHC | 230 KM (169 kW) , CJSA | 180 KM (132 kW) , CJSB | 180 KM (132 kW) , CJSC | 180 KM (132 kW) , CJXA | 280 KM (206 kW) , CJXB | 280 KM (206 kW) , CJXC | 300 KM (220 kW) , CJXC | 360 KM (265 kW) , CJXD | 290 KM (213 kW) , CJXE | 265 KM (195 kW) , CJXF | 280 KM (206 kW), CJXG | 310 KM (228 kW) , CJXH | 290 KM (213 kW) , CNCD | 225 KM (165 kW) , CNTC | 220 KM (162 kW) , CSJA | 180 KM (132 kW) , CSJB | 180 KM (132 kW) , CVKB | 190 KM (140 kW) , CXDA | 220 KM (162 kW) , CXDB | 220 KM (162 kW) , CYPA | 252 KM (185 kW) , CYRB | 252 KM (185 kW) CZPA | 180 KM (132 kW) , CZPB | 190 KM (140 kW) , CZPC | 200 KM (147 kW) , DAJA | 192 KM (141 kW) , DAJB | 192 KM (141 kW) , DAXB | 252 KM (185 kW) , DZIEŃB | 252 KM (185 kW) , DHGA | 245 KM (180 kW) , DJHA | 310 KM (228 kW) , DJHB | 290 KM (213 kW) , DJHC | 280 KM (206 kW) , DKNA | 245 KM (180 kW), DKTA | 230 KM (169 kW) , DKTB | 245 KM (180 kW) , DKTC | 190 KM (140 kW) , DCT | 240 KM (180 kW) , DKZA | 190 KM (140 kW) , DKZB | 197 KM (145 kW) , DKZC | 200 KM (147 kW) , DKZ | 190 KM (140 kW) , DKZ | 207 KM (152 kW) , DLBA | 245 KM (180 kW) , DLHA | 245 KM (180 kW) , DNFC | 300 KM (221 kW) , DNFG | 320 KM (235 kW) , DNPA | 245 KM (180 kW) , DNP | 245 KM (180 kW) , DNTA | 245 KM (180 kW) , DNUA | 272 KM (200 kW) , DNUC | 290 KM (213 kW) , DNUE | 300 KM (220 kW) , DNUF | 306 KM (225 kW) , DNU | 290 KM (213 kW) , DNU | 300 KM (221 kW) , DRNA | 240 KM (180 kW), DSFE | 320 KM (235 kW) , DSFF | 320 KM (235 kW) , DUNA | 272 KM (200 kW)