.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

do88 Audi RS3 8V 8Y Intercooler

do88 Audi RS3 8V 8Y Intercooler

do88 Audi RS3 8V 8Y Intercooler

ICM-420
Wysyłka za 8-14 dni
6 929,00 zł
Brutto
Ilość

Zwiększ wydajność swojego Audi RS3 8V za pomocą zestawu intercoolera do88 Performance!

Zaprojektowany jako bezpośredni zamiennik OEM, ten zestaw zawiera spory rdzeń 97 mm od Garrett Motorsport, w każdych warunkach o mocy znamionowej do 1000 KM! Doświadcz znacznego wzrostu mocy i momentu obrotowego dzięki naszej konstrukcji, która zapewnia maksymalny przepływ powietrza i znacznie niższe temperatury wlotowe. Idealny do samochodów o wysokich osiągach i torów wyścigowych, ten zestaw to przepustka do prawdziwych osiągów.

Największą przeszkodą podczas projektowania wydajnego intercoolera dla RS3 jest pasek awaryjny OEM, który często ogranicza zarówno fizyczny rozmiar rdzenia, jak i blokuje przepływ powietrza z otoczenia do intercoolera. Aby uniknąć takiego kompromisu, w zestawie znajduje się nowy gmole ze stali chromolowej z rurami Ø 40 mm (1 5/8”). Instaluje się tak samo jak jednostkę OEM, ale umożliwia nieograniczony przepływ powietrza z otoczenia i zapewnia lepszą przestrzeń dla większego rdzenia. Punkty mocowania tempomatu adaptacyjnego, czujnika radarowego i czujnika temperatury otoczenia pozostają takie same. Oczywiście do88 AB nie przeprowadził formalnego testu zderzeniowego i może nie spełniać norm prawnych obowiązujących w wyznaczonym kraju, ale sztywność tego gmole sprawia, że ​​idealnie nadaje się do samochodów torowych o wysokich osiągach.

Rdzeń intercoolera, zaprojektowany i wykonany przez cenioną firmę Garrett Motorsport, wykorzystuje zaawansowaną technologię lotniczą. Rdzeń jest zbudowany z gęsto upakowanych cienkich żeber chłodzących, które zapewniają bardzo wydajne przenoszenie ciepła, zapewniając w ten sposób optymalną wydajność. Przepływ powietrza jest wydajnie rozprowadzany równomiernie po rdzeniu za pośrednictwem naszych unikalnie zaprojektowanych, odlewanych zbiorników końcowych o swobodnym kształcie. Po wielu iteracjach analizy CFD, drukowania 3D i testowania na stanowisku przepływowym udoskonaliliśmy projekt, który zapewnia maksymalny przepływ powietrza. Forma podąża za funkcją – nasze obrabiane połączenia 80 mm znacznie przewyższają konstrukcję OEM pod względem dynamiki, eliminując wąskie gardła i umożliwiając wysoką moc wyjściową. Według naszej wiedzy, do88 jest jedyną marką, która zrobiła wszystko, co w jej mocy, zwiększając połączenia węży, aby wyeliminować te wąskie gardła. Kluczowe dla wydajności turbo, aby osiągnąć wysokie liczby!

Aby zapewnić kompatybilność z większymi połączeniami, zestaw zawiera pasujące węże silikonowe, które łączą się z przewodami ładującymi OEM. Spawanie odbywa się we własnym zakresie w zakładzie do88 w Szwecji, co gwarantuje najwyższą jakość.

Ponieważ intercooler OEM często nie działa w tuningowanych samochodach, aktualizacja jest koniecznością dla tej skądinąd bardzo wydajnej platformy! Bez względu na to, czy Twój pojazd ma standardowe poziomy doładowania, czy mocno dostrojony, nasz zestaw chłodnicy międzystopniowej radykalnie poprawia wydajność w porównaniu z chłodnicą międzystopniową OEM.

Podczas trudnych testów temperaturowych na zamkniętym pasie powietrza nie tylko zaobserwowaliśmy spadek temperatury powietrza dolotowego, ale urządzenie Dragy zainstalowane w samochodzie wykazało konsekwentne skrócenie czasu przyspieszania 100-200 km/h o pół sekundy z naszą chłodnicą powietrza doładowującego w miejscu! Choć może to zabrzmieć skromnie, jest to znaczny wzrost świadczący o wzroście mocy.

CECHY:

- Zwiększona objętość rdzenia: 118% większa niż OEM. 18102 cm3 w porównaniu do OEM 8307 cm3.

- Zwiększona powierzchnia aktywnego chłodzenia: o 80% większa powierzchnia chłodzenia, 1866 cm2 w porównaniu z OEM 1038 cm2.

- Niższa temperatura powietrza wlotowego w identycznych warunkach: 23°C w porównaniu do OEM 55°C. Imponujące 32°C mniej! Dokładne liczby znajdują się na schematach pod zdjęciami produktów.

- Zwiększony przepływ powietrza, mniejszy spadek ciśnienia: @ 0,125 bar / 1,81 psi spadek ciśnienia: 526 CFM (432 CFM), o 22% więcej! Dokładne wartości CFM dostępne na wykresach pod zdjęciami produktów.

- Rdzeń Bar&Plate o dużej gęstości przeznaczony do sportów motorowych firmy Garrett, zdolny obsłużyć 1000 KM.

- Unikalne odlewane zbiorniki końcowe o swobodnym kształcie 3D.

- Łatwa instalacja, bez modyfikacji (z wyjątkiem TTRS).

- Chromowana belka zderzeniowa, która nie blokuje przepływu powietrza z otoczenia.

- Zwiększ wydajność swojego Audi RS3 8V za pomocą zestawu intercoolera do88 Performance!

 Link do instrukcji instalacji »

PASUJE DO MODELU

- Audi RS3 Sportback (8V)

  Rok produkcji: 2016-

  Silnik: 2.5 TFSI / 362 KM / CZGB

- Audi RS3 Sportback/Sedan (8V)

  Rok produkcji: 2017-

  Silnik: 2.5 TFSI / 400 KM / DAZA

- Audi RS3 Sportback/Sedan (8Y)

  Rok produkcji : : 2021-

  Silnik: 2.5 TFSI / 400 KM / DNWA

OE-REF. / ZASTĘPUJE

- 8V0145803B

- 8V0145746B

- 8V0145745B

- 8V4807109B