





UKŁAD DOLOTOWY APR OPEN - 1.8T/2.0T EA888.3/3B/4/4B - MQB/MQB EVO/MQB AX
UKŁAD DOLOTOWY APR OPEN - 1.8T/2.0T EA888.3/3B/4/4B - MQB/MQB EVO/MQB AX
Pasuje do VW MK6 Polo GTI (AW) / Audi MK2 A1 (GB), 2015+ Audi A3, S3, TT, TTS, Q3 VW Arteon, Golf, GTI, Sportwagen, Alltrack, Tiguan, Jetta i innych w rzędzie.
Otwarty układ dolotowy APR jest dostępny dla silnika 2.0T EA888.3/3B stosowanego w Volkswagenie MK6 Polo GTI (Typ AW) i Audi MK2 A1 (Typ GB)! System pasuje również do większości silników 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B występujących w większości pojazdów platformowych MQB, MQB EVO i MQB Axe, co czyni go idealną, tanią opcją dla niemal każdej konfiguracji! Otwarty układ dolotowy APR charakteryzuje się prostą konstrukcją filtra z minimalnymi skrętami i zagięciami, co zapewnia maksymalny przepływ i minimalny spadek ciśnienia. Nasz opatentowany, nadający się do prania i wielokrotnego użytku filtr z gazy bawełnianej o wysokim przepływie przepływa o 22% więcej niż zapas w różnych zagłębieniach, rejestruje mniejszy spadek ciśnienia w każdym zagłębieniu, ma o 20% większą powierzchnię w porównaniu do zapasu i wykorzystuje materiał podłoża filtra sprawdzony w innych układach dolotowych APR udowodniono, że zapewnia niezbędną filtrację na całe życie. Unikalna konstrukcja filtra umożliwia dostarczanie powietrza z przodu i z boków filtra przy minimalnych ograniczeniach wynikających z jego kształtu i rozmiaru. Wylot filtra jest masywny i ma średnicę 127 mm (5 cali), a jego powierzchnia przekroju poprzecznego jest o 260% większa niż standardowa rurka! Prędkość powietrza w systemie wzrasta, gdy płynnie przechodzi do fabrycznej rury tylnej, gdzie znajduje się system albo łączy się bezpośrednio z fabryczną obudową MAF, albo z naszym adapterem rury tylnej, w zależności od silnika. W obu przypadkach przejście jest proste i czyste, co zapewnia idealne dopasowanie, a jednocześnie zapewnia maksymalny przepływ. Osłona termiczna i rura wlotowa są wykonane z wypełnionego szkłem materiał polipropylenowy, który działa jak doskonała bariera odchylająca ciepło, minimalizując temperaturę na wlocie w porównaniu do braku osłony. Skrzynia powietrzna jest zasilana świeżym powietrzem z przednich kanałów wlotowych, a nie z otaczającej komory silnika lub chłodnicy, dzięki czemu układ jest stale zasilany chłodnym powietrzem napływającym, aby zaspokoić potrzeby turbosprężarki nawet w najbardziej wymagających sytuacjach. System instaluje się dosłownie w ciągu kilku minut, ponieważ po prostu wskakuje na miejsce na fabrycznych kołkach montażowych! A dzięki otwartej konstrukcji usłyszysz, jak silnik i turbosprężarka pracują, aby uzyskać maksymalną moc!
Cechy:
- Projekt otwartej skrzynki powietrznej
- Zmywalny i wielokrotnego użytku filtr z plisowanej gazy bawełnianej o wysokim przepływie
- 20% większy niż filtr standardowy z przednim wlotem i wylotem 127 mm (5”)
- Przejście filtra 127 mm (5”) jest o 260% większe niż standardowe
- Stos wylotowy filtra zwiększa prędkość powietrza, aby zmaksymalizować przepływ
- Filtr przepływa o 22% więcej niż w magazynie
- Minimalne skręty i zagięcia dodatkowo maksymalizują przepływ
- Niższy spadek ciśnienia niż w magazynie
- Mniejsze obciążenie komponentów fabrycznych w porównaniu z magazynem
- Lepsza reakcja przepustnicy i turbosprężarki w porównaniu do seryjnego
- Prosta konstrukcja, bez ostrych zakrętów i ograniczeń
- Konstrukcja Airbox wychwytuje powietrze wlotowe z przodu i zmniejsza zasysanie z komory silnika i chłodnicy
- Ulepszone dźwięki silnika i turbosprężarki
- Prosta i łatwa instalacja
- Obsługuje zarówno silniki MAF, jak i inne niż MAF
- Zaprojektowane specjalnie dla Polo GTI / Audi A1
- Pasuje do większości pojazdów platformowych MQB, MQB EVO i MQB Axe
- Pasuje do większości silników 1.8T / 2.0T EA888.3 / 3B / 4 / 4B
- Zatwierdzony przez TUV dla platformy docelowej i przyjazny dla emisji VIA APR Niemcy
Zamienny filtr wlotowy APR do CI100054 - Część nr RF100021