.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

LF-190-CF

do88 VAG 2.0 TSI EA888 V2 Układ dolotowy z włókna węglowego

do88 VAG 2.0 TSI EA888 V2 Układ dolotowy z włókna węglowego

LF-190-CF
Wysyłka za 8-14 dni
3 645,00 zł
Brutto
Ilość

do88 VAG 2.0 TSI EA888 V2 Układ dolotowy z włókna węglowego

Przedstawiamy układ dolotowy do88 V2 do silników VAG 1.8 2.0 TSI EA888, zaprojektowany z myślą o doskonałej kompatybilności zarówno z platformami MQB, jak i MQB EVO (EA888 Gen4)!

Ten kompleksowy zestaw posiada czerpak wlotowy umieszczony z przodu, rozciągający się na całą szerokość wspornika chłodnicy. Zapewnia masywny, specjalnie zaprojektowany bawełniany filtr powietrza ze stałym strumieniem chłodnego, świeżego powietrza. Taka konstrukcja zapewnia bezpośrednią, wydajną ścieżkę przepływu powietrza do turbosprężarki przy zachowaniu właściwej filtracji.

Dzięki uproszczonej estetyce układ dolotowy pokazuje, jak dobrze forma może łączyć się z funkcjonalnością. Czysta, minimalistyczna konstrukcja uzupełnia komorę silnika i podkreśla jakość i wydajność układu.

Wykonana z najwyższej jakości, infuzowanego próżniowo prepregowego włókna węglowego (splot 2x2), obudowa filtra powietrza do88 gwarantuje solidność, trwałość i fantastyczny wygląd. Błyszczący, błyszczący, przezroczysty lakier odporny na promienie UV i ciepło zapewnia niesamowity wygląd i ochronę powierzchni bez ryzyka żółknięcia w miarę upływu czasu.

System jest kompatybilny zarówno z oryginalnymi, jak i większymi wężami wlotowymi turbo, dzięki czemu jest wszechstronny i kompatybilny z prawie wszystkimi konfiguracjami. Dodając nasze oddzielnie sprzedawane węże wlotowe, można skutecznie wyeliminować wszystkie wąskie gardła przepływu powietrza przed obudową sprężarki, pozwalając turbosprężarce na swobodne oddychanie!

Cechy:

Duży, specjalnie zaprojektowany bawełniany filtr powietrza z gęsto dzianą gazą bawełnianą. Filtr jest dostarczany bez nałożonego oleju filtracyjnego. Dlatego zalecamy nałożenie na filtr powietrza bawełnianego oleju filtracyjnego, aby zwiększyć filtrację powietrza, jeśli jeździsz samochodem w zapylonym otoczeniu. Wybierz olej do filtra BMC, numer części „ WAFLU250 ”.

Zmywalny filtr powietrza zapewniający optymalną wydajność i długą żywotność.

Zalecamy czyszczenie filtra powietrza co 10 000 km. Stosuj uniwersalny środek czyszczący przeznaczony do bawełnianych filtrów powietrza. do88 oferuje płyn do mycia BMC, numer katalogowy „ WADET500 ”, odpowiedni do tego celu.

Czerpak wlotowy umieszczony z przodu, zapewniający nieograniczony przepływ powietrza do filtra powietrza.

Zoptymalizowany pod kątem silników tuningowanych, turbosprężarek hybrydowych i dużych zestawów turbo.

Wzrost do +16 KM / +30 Nm w pojeździe Stage 3 (VW GTI mk7).

Zwiększa przepływ powietrza do 44% w fabrycznym wężu wlotowym turbosprężarki (mierzony w VW Golf mk8 GTI Clubsport) i do 84% w połączeniu z wężem wlotowym turbo do88 Performance ( do88-kit240 ).

Kompatybilny z wężami wlotowymi turbo do88 Performance, wężami wlotowymi turbo OE i dowolnym wężem wlotowym turbo dostępnym na rynku wtórnym, zaprojektowanym do podłączenia standardowej skrzynki powietrznej.

Mniejszy spadek ciśnienia i mniejsze obciążenie komponentów fabrycznych w porównaniu z produktami fabrycznymi.

Poprawiona reakcja przepustnicy i doładowania.

Płynny projekt bez ostrych zakrętów i ograniczeń.

Wytwarza wzmocniony dźwięk indukcji z turbosprężarki i zaworu przełączającego (DV).

Kompatybilny z większością przyszłych modów, o których możesz pomyśleć, np. Ulepszeniem turbo.

Szybki i łatwy montaż przy użyciu fabrycznych uchwytów do airboksa.

Nadaje się do samochodów z/bez SAI. Filtr SAI sprzedawany oddzielnie.

Wyposażony w otwór odprowadzający wodę na spodzie airboxa.

Błyszczący, przezroczysty lakier odporny na promienie UV i ciepło, zapewniający trwałą ochronę.

Zapewnij sobie i swojemu samochodowi lepszą reakcję przepustnicy oraz znaczny wzrost mocy w całym zakresie mocy. Układ dolotowy do88 V2 – ulepszenie, na które naprawdę zasługuje Twój pojazd!

Link do instrukcji montażu

PASUJE DO MODELU

Pojazdy EA888 Gen.3:

Volkswagen

- Golf Mk7 & 7.5 (GTI, Clubsport, R, 1.8 TSI) 2013+ (5G)

- Passat 2.0 TSI B8, 2015+ (3G)

- Arteon 2.0 TSI, 2017+

- T-Roc R 2.0 TSI, 2019+

Audi 

- A3 (2.0 TSI / 1.8 TSI), 2013+ (8V)

- S3, 2013+ (8V)

- TT 2.0 TSI III, 2014+ (8S)

- SQ2, 2018+

- Q3 45TFSI 2.0 TSI, 2018+

SEAT 

- Leon (Cupra Mk3, 1.8 TSI), 2014+ (5F)

- Ateca Cupra 2.0 TSI, 2018+

- Octavia vRS Mk3 2.0 TSI, 2014+ (5E)

- Superb Mk3 (1.8 / 2.0 TSI), 2015+ (B8 3V)

EA888 Gen.4 EVO Vehicles (fits cars both with Continental & Garrett Turbos):

Volkswagen 

- Golf Mk8 (GTI, GTI Clubsport, R), 2020+

- Tiguan II (2.0 TSI 245hp, R 2.0 TSI 320hp), 2021+

- Arteon R 2.0 TSI 320hp, 2020+

Audi 

- A3 2.0 TSI, 2020+ (8Y)

- S3, 2020+ (8Y)

Cupra 

- Leon IV (245 TSI FW, 300 TSI FW), 2020+

- Formentor (245hp, 310hp), 2020+

Skoda 

- Octavia IV vRS 2.0 TSI 245hp, 2020+ (NX)

OE-REF. / ZASTĘPUJE

5Q0129607AC

5Q0129620B

5WA129607

5Q0129620D