.
.
AUDI RS3 CARBON HEADLAMP RACE DUCTS RS3 8V EVENTURI
EVE-ST38V8S-CF-HDP | AUDI RS3 8V
EVE-ST38V8S-CF-HDP
Wysyłka za 1-10 dni
4 157,00 zł
Brutto
AUDI RS3 CARBON HEADLAMP RACE DUCTS RS3 8V EVENTURI
EVE-ST38V8S-CF-HDP | AUDI RS3 8VPRZEWÓD REFLEKTORA AUDI RS3Przedstawiamy kolejną światową nowość – specjalnie zaprojektowany karbonowy kanał reflektora do Audi RS3 8V.Ponieważ RS3 zyskuje popularność jako poważny samochód torowy, opracowaliśmy dodatkową część do naszego spożycia, aby zapewnić ci dodatkową przewagę. Ten kanał reflektora zastępuje reflektor OEM i uszczelnia nasz wlot RS3, zapewniając prawdziwą konfigurację RAM-AIR z bezpośrednim doprowadzeniem zimnego powietrza do filtra. Kanał ma te same linie, co standardowy reflektor i ma dwie karbonowe prowadnice powietrza, które kierują przepływ powietrza do filtra. Posiada również otwory wentylacyjne na powierzchni, która jest prostopadła do nadjeżdżającego przepływu, aby zapobiec oporowi. Testowane na torze przy prędkościach powyżej 190 mil na godzinę zapewniliśmy, że zaleta zasilania powietrzem przeważa nad dodatkowym oporem, co przekłada się na zysk netto w czasach na torze. Ponieważ ten kanał zastępuje główny kanał wlotowy w komorze silnika naprzeciw panelu zatrzaskowego – obszar ten pozostaje teraz otwarty jako źródło chłodzenia samego silnika. Z samochodem w ruchu, zewnętrzne powietrze przepływa do grilla i przez otwory kolby nad silnikiem, zapewniając dodatkowy efekt chłodzenia. Kanał reflektora pozwala na najbardziej bezpośredni dopływ zimnego powietrza i znacznie pomaga zredukować nagrzewanie się, utrzymując spójne czasy na torze.System przewodów reflektorów Eventuri RS3 jest produkowany z włókna węglowego prepreg, zaprojektowanego do określonego celu i wyprodukowanego zgodnie z najwyższymi standardami.Oto szczegóły każdego komponentu i stojący za nim etos projektowy:Każdy system kanałów reflektorów składa się z:Karbonowy przewód reflektoraWęglowy przewód łączącyWsporniki ze stali nierdzewnej wycinane laserowoKarbonowy przewód reflektoraKanał reflektora kieruje powietrze bezpośrednio do filtra. Dzięki zastosowaniu 2 łopatek kierujących, napływające powietrze jest płynnie kierowane do wtórnego kanału łączącego. Konstrukcja z włókna węglowego prepreg zapewnia sztywność, a wspornik ze stali nierdzewnej gwarantuje, że jest zablokowany na miejscu nawet przy prędkościach powyżej 190 mil na godzinę. Aby zminimalizować opór, dodaliśmy wypukłości na przodzie, który jest prostopadły do kierunku przepływu powietrza, gdy samochód porusza się do przodu. Uszczelniając kanał łączący z wlotem - system ten zapewnia efekt RAM-AIR i działa w celu zmniejszenia ograniczeń w ścieżce wlotowej, zapewniając jednocześnie najniższe możliwe temperatury powietrza dolotowego, jakie mogłyby być dla RS3 przy użyciu całkowicie uszczelnionej konstrukcji. Dodatkową korzyścią jest dodatkowe chłodzenie komory silnika — ponieważ ten kanał reflektorów zastępuje kanał w komorze silnika, obszar wlotu zapasów za grillem jest teraz otwarty. Tak więc, gdy samochód jest w ruchu, zimne powietrze dostaje się do komory silnika i chłodzi kolektor dolotowy. To połączenie niskich temperatur dolotowych i chłodzenia silnika zapewnia stałe czasy na torze, ponieważ wchłanianie ciepła jest zminimalizowane.