




EVE-ST38V8S-CF-INT | AUDI TTRS 8S
AUDI TTRS 8S INTAKE DAZA / DWNA ENGINES EVENTURI
EVE-ST38V8S-CF-INT | AUDI TTRS 8S
AUDI 8V RS3 TTRS GEN 2
Wzrost wydajności (RS3 ze standardową turbosprężarką): 15-18 KM, 19-23 stóp-funtów
Wzrost wydajności (RS3 z hybrydową turbosprężarką): 25-30 KM, 20-24 stóp-funtów
Dane z Flow Bench: Standardowe spożycie 530 CFM: Eventuri Spożycie 840 CFM
Montaż: RS3 8V Gen 2 i TTRS 8S, w tym wersje 2019 OPF DWNA.
Ponieważ platformy 8V RS3 Gen 2 i TTRS 8S są szeroko stosowane w konstrukcjach o dużej mocy, opracowaliśmy przełomowy układ dolotowy, który obsługuje nawet te, które przekraczają 1000 Whp. Ten układ dolotowy został opracowany w celu zapewnienia najwyższego możliwego natężenia przepływu przy zachowaniu możliwie najniższych temperatur wlotowych. Każdy element został zaprojektowany tak, aby zapewnić turbosprężarce płynną i swobodną ścieżkę przepływu. Rura wlotowa ma średnicę wewnętrzną 103 mm lub nieco ponad 4 ″ i ma gładką krzywiznę od obudowy filtra aż do wlotu turbosprężarki. Sam filtr został specjalnie zaprojektowany do tego wlotu i ma ogromną średnicę zewnętrzną 210 mm lub 8,3 ″ z powierzchnią filtracji ponad 130 000 mm^2. Opatentowana obudowa Venturiego została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksymalną możliwą objętość wewnętrzną dla dostępnej przestrzeni w komorze silnika RS3 i zapewnia laminarny przepływ do rury turbosprężarki. Wreszcie kanał uszczelnia otwór filtra do przedniego panelu zatrzaskowego, ale nie jest ograniczony tylko przez wejście do magazynu. Podnieśliśmy przód kanału, aby zapewnić teraz dodatkowy otwór za maską, który odpowiada dodatkowemu otworowi o średnicy 7 cali, z którego można zasysać wlot. Powstały system ma zdolność przepływu 840 CFM przy 28 ″ H2O przy jednoczesnym utrzymywaniu temperatur wlotowych na minimalnym poziomie dzięki uszczelnionej konstrukcji. Podnieśliśmy przód kanału, aby zapewnić teraz dodatkowy otwór za maską, który odpowiada dodatkowemu otworowi o średnicy 7 cali, z którego można zasysać wlot. Powstały system ma zdolność przepływu 840 CFM przy 28 ″ H2O przy jednoczesnym utrzymywaniu temperatur wlotowych na minimalnym poziomie dzięki uszczelnionej konstrukcji. Podnieśliśmy przód kanału, aby zapewnić teraz dodatkowy otwór za maską, który odpowiada dodatkowemu otworowi o średnicy 7 cali, z którego można zasysać wlot. Powstały system ma zdolność przepływu 840 CFM przy 28 ″ H2O przy jednoczesnym utrzymywaniu temperatur wlotowych na minimalnym poziomie dzięki uszczelnionej konstrukcji.
Różnica Eventuriego
System 8V RS3/TTRS Eventuri wykorzystuje nasze opatentowane obudowy z włókna węglowego, które zapewniają wydajną aerodynamicznie ścieżkę przepływu powietrza od filtra do rury turbosprężarki. Nie tylko kolejny filtr stożkowy z osłoną termiczną, ale unikalny projekt, który przywołuje efekt Venturiego.
Układ dolotowy Eventuri RS3 8V / TTRS 8S składa się z wielu komponentów zaprojektowanych do wykonywania określonego celu i wyprodukowanych zgodnie z najwyższymi standardami. Używamy 100% włókna węglowego pre-preg bez włókna szklanego, co oznacza, że możemy uzyskać gładką powierzchnię wewnętrzną, aby utrzymać płynniejszy przepływ powietrza. Oto szczegóły każdego komponentu i stojący za nim etos projektowy:
Każdy układ dolotowy składa się z:
Opatentowana obudowa filtra Venturiego z włókna węglowego z wylotem 103 mm
Specjalny suchy filtr stożkowy o wysokim przepływie
Kanał wlotowy z włókna węglowego
Rura z włókna węglowego o średnicy wewnętrznej 103 mm
OPF (DWNA) Adapter odpowietrzający
Osłona termiczna ze złotym odblaskowym podkładem
Wsporniki ze stali nierdzewnej wycinane laserowo
Silikonowy wąż odpowietrzający
Silikonowe łączniki i reduktor
Opatentowany zespół obudowy filtra Venturiego Obudowa iltra Stage 3 składa się z wykonanego na zamówienie filtra o wysokim przepływie, aluminiowej osłony, wycinanych laserowo wsporników i samego wkładu węglowego. Kapsuła z włókna węglowego osłania odwrócony filtr i płynnie kształtuje przepływ powietrza w dół do rur wlotowych. Ta płynna redukcja pola przekroju poprzecznego wywołuje efekt Venturiego, w którym przepływ powietrza przyspiesza przy zachowaniu warunków laminarnych. Można go traktować jako stos o dużej prędkości — poniżej znajduje się schemat przedstawiający porównanie naszego opatentowanego projektu ze zwykłym układem dolotowym. Więcej informacji można znaleźć na stronie Technologia. Wykonany na zamówienie filtr stożkowy Stage 3
Aby osiągnąć najwyższy możliwy przepływ, musieliśmy przeprojektować nasz filtr etapu 2 i zwiększyć rozmiar do tak dużego, jak to możliwe w obszarze komory silnika RS3. Powstały filtr ma średnicę zewnętrzną 210 mm lub 8,3 cala, a podczas testów przepływu z samą obudową węglową jest w stanie przepływać do 940 CFM przy 28 calach H2O. Medium filtracyjne jest testowane przez ISO, aby zapewnić, że filtracja jest zgodna ze standardami OEM i jest również sucha. Filtr jest skonstruowany z naszymi charakterystycznymi stożkami przepływu, aby pomóc w zasadzie obudowy Venturiego.