




EVE-ST38Y-CF-INT | AUDI RS3 8Y
AUDI RS3 8Y 2020+ Carbon Intake EVENTURI
EVE-ST38Y-CF-INT | AUDI RS3 8Y
AUDI 8Y RS3
Wzrost wydajności (RS3 ze standardową turbosprężarką): 15-20 KM, 13-18 stóp-funtów
Flow Bench Dane: Standardowy dolot 530 CFM: Eventuri Dolot 840 CFM
*Niektóre obrazy pokazane z naszą opcjonalną osłoną silnika z włókna węglowego.
Montaż: Audi RS3 8Y 2020+
Zgodnie z naszym systemem RS3 8V zaktualizowaliśmy wyposażenie, aby teraz obejmowało 8Y. Układ dolotowy RS3 8Y obsługuje wszystkie poziomy mocy, od fabrycznych po te przekraczające 1000 Whp. Ten układ dolotowy został opracowany w celu zapewnienia najwyższego możliwego natężenia przepływu przy zachowaniu możliwie najniższych temperatur wlotowych. Każdy element został zaprojektowany tak, aby zapewnić turbosprężarce płynną i swobodną ścieżkę przepływu. Rura wlotowa ma średnicę wewnętrzną 103 mm lub nieco ponad 4 ″ i ma gładką krzywiznę od obudowy filtra aż do wlotu turbosprężarki. Sam filtr został specjalnie zaprojektowany do tego wlotu i ma ogromną średnicę zewnętrzną 210 mm lub 8,3 ″ z powierzchnią filtracji ponad 130 000 mm^2. Opatentowana obudowa Venturiego została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksymalną możliwą objętość wewnętrzną dla dostępnej przestrzeni w komorze silnika RS3 i zapewnia laminarny przepływ do rury turbosprężarki. Wreszcie kanał uszczelnia otwór filtra do przedniego panelu zatrzaskowego, ale nie jest ograniczony tylko przez wejście do magazynu. Podnieśliśmy przód kanału, aby zapewnić teraz dodatkowy otwór za maską, który odpowiada dodatkowemu otworowi o średnicy 7 cali, z którego można zasysać wlot. Powstały system ma zdolność przepływu 840 CFM przy 28 ″ H2O przy jednoczesnym utrzymywaniu temperatur wlotowych na minimalnym poziomie dzięki uszczelnionej konstrukcji. Podnieśliśmy przód kanału, aby zapewnić teraz dodatkowy otwór za maską, który odpowiada dodatkowemu otworowi o średnicy 7 cali, z którego można zasysać wlot. Powstały system ma zdolność przepływu 840 CFM przy 28 ″ H2O przy jednoczesnym utrzymywaniu temperatur wlotowych na minimalnym poziomie dzięki uszczelnionej konstrukcji. Podnieśliśmy przód kanału, aby zapewnić teraz dodatkowy otwór za maską, który odpowiada dodatkowemu otworowi o średnicy 7 cali, z którego można zasysać wlot. Powstały system ma zdolność przepływu 840 CFM przy 28 ″ H2O przy jednoczesnym utrzymywaniu temperatur wlotowych na minimalnym poziomie dzięki uszczelnionej konstrukcji.
Różnica Eventuriego
System RS3 8Y Eventuri wykorzystuje nasze opatentowane obudowy z włókna węglowego, które zapewniają wydajną aerodynamicznie ścieżkę przepływu powietrza od filtra do rury turbosprężarki. Nie tylko kolejny filtr stożkowy z osłoną termiczną, ale unikalny projekt, który przywołuje efekt Venturiego.
Układ dolotowy Eventuri RS3 8Y składa się z wielu elementów zaprojektowanych do wykonywania określonego celu i wyprodukowanych zgodnie z najwyższymi standardami. Używamy 100% włókna węglowego pre-preg bez włókna szklanego, co oznacza, że możemy uzyskać gładką powierzchnię wewnętrzną, aby utrzymać płynniejszy przepływ powietrza. Oto szczegóły każdego komponentu i stojący za nim etos projektowy:
Każdy układ dolotowy składa się z:
Opatentowana obudowa filtra Venturiego z włókna węglowego z wylotem 103 mm
Specjalny suchy filtr stożkowy o wysokim przepływie
Kanał wlotowy z włókna węglowego
Rura z włókna węglowego o średnicy wewnętrznej 103 mm
OPF (DWNA) Adapter odpowietrzający
Osłona termiczna ze złotym odblaskowym podkładem
Wsporniki ze stali nierdzewnej wycinane laserowo
Silikonowy wąż odpowietrzający
Silikonowe łączniki i reduktor
Opatentowany zespół obudowy filtra Venturiego Obudowa filtra Stage 3 składa się z wykonanego na zamówienie filtra o wysokim przepływie, aluminiowej osłony, wycinanych laserowo wsporników i samego wkładu węglowego. Kapsuła z włókna węglowego osłania odwrócony filtr i płynnie kształtuje przepływ powietrza w dół do rur wlotowych. Ta płynna redukcja pola przekroju poprzecznego wywołuje efekt Venturiego, w którym przepływ powietrza przyspiesza przy zachowaniu warunków laminarnych. Można go traktować jako stos o dużej prędkości — poniżej znajduje się schemat przedstawiający porównanie naszego opatentowanego projektu ze zwykłym układem dolotowym. Więcej informacji można znaleźć na stronie Technologia. Wykonany na zamówienie filtr stożkowy Stage 3