.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

Stock Turbo Flange for RS3 8V Carbon Turbo Inlet EVENTURI

AUDI Stock Turbo Flange for RS3 8V Carbon Turbo Inlet EVENTURI

EVE-TRB8V8S-FLG-STK | AUDI RS3 8V
EVE-TRB8V8S-FLG-STK-1
Wysyłka za 1-10 dni
335,00 zł
Brutto
Ilość

AUDI Stock Turbo Flange for RS3 8V Carbon Turbo Inlet EVENTURI

EVE-TRB8V8S-FLG-STK | AUDI RS3 8V



AUDI RS3 TTRS TURBO WLOT

Wzrost wydajności (RS3 z Hybrid Turbo): 14-20 KM,

wzrost natężenia przepływu 30-35 ft-lb przy 24 ″ H2O: wzrost o 42% w porównaniu z zapasem (przy użyciu standardowego kołnierza)

Montaż dla RS3 8V Gen 2, 8Y RS3, F3 RSQ3 i TTRS 8S Kierownica z lewej i prawej strony. Wykończony surowym węglem – bez lakieru bezbarwnego.

Opcjonalne kołnierze Turbo dostępne dla popularnych turbosprężarek hybrydowych.

Przedstawiamy światową nowość – wykonane w całości z włókna węglowego kolanko wlotowe turbosprężarki RS3/TTRS. Zainwestowaliśmy miesiące intensywnych prac badawczo-rozwojowych w opracowanie wlotu, który nie pozostawia miejsca na kompromisy. OBJĘTOŚĆ – JAKOŚĆ PRZEPŁYWU – TEMPERATURA to 3 główne kryteria projektowe, które staraliśmy się spełnić.

1) OBJĘTOŚĆ: Średnice wlotu – Eventuri 103mm: Zapas 72mm. Średnice wylotowe — Eventuri 74 mm: zapas 56,4 mm. Najwyraźniej przy znacznie większych średnicach wewnętrznych kolano Eventuri obejmuje znacznie większą objętość wewnętrzną, co ogranicza drogę przepływu do turbosprężarki.

2) JAKOŚĆ PRZEPŁYWU: Posiadanie tylko dużej objętości wewnętrznej nie jest dobre, chyba że ścieżka przepływu pozwala również na płynny przepływ powietrza do turbosprężarki. Dzięki zastosowaniu wysokotemperaturowego włókna węglowego Prepreg udało się uzyskać gładką powierzchnię wewnętrzną. W przeciwieństwie do tego, kolba i inne kolanka na rynku wtórnym są wykonane z odlewanego aluminium, które kończy się szorstką powierzchnią wewnętrzną. W połączeniu z gładką krzywizną kolanka uzyskuje się ścieżkę przepływu, która minimalizuje turbulencje.

3) TEMPERATURA: Ostatecznym kryterium było zminimalizowanie przewodnictwa ciepła do strumienia powietrza. Wlot kolby jest bezpośrednio podłączony do turbosprężarki, dzięki czemu natychmiast przewodzi ciepło podczas obracania się turbosprężarki. Nasz system wykorzystuje obrobiony kołnierz, który łączy się z turbosprężarką, a następnie silikonowy łącznik ze zintegrowaną przekładką termiczną, aby kolano węglowe nie miało bezpośredniego kontaktu z turbosprężarką. Ta bariera w połączeniu z niską przewodnością cieplną włókna węglowego powoduje, że mniej ciepła jest przenoszone do strumienia powietrza.

Numer części:

EVE-TRB8V8S-LHD-NIL : Audi RS3 / TTRS Gen 2 LHD Karbonowy wlot turbosprężarki BEZ KOŁNIERZA

EVE-TRB8V8S-RHD-NIL : Audi RS3 / TTRS Gen 2 RHD Carbon turbo wlot BEZ KOŁNIERZA

EVE-TRB8V8S-FLG-STK : Standardowy kołnierz Turbo do wlotu turbosprężarki węglowej RS3/TTRS

EVE-TRB8V8S-FLG-TTE : kołnierz turbo TTE700/625 do wlotu turbosprężarki węglowej RS3/TTRS

EVE-TRB8V8S-FLG-SRM : Kołnierz turbosprężarki SRM GTX do wlotu turbosprężarki węglowej RS3/TTRS

Wlot Eventuri RS3 8V / TTRS 8S Turbo Inlet jest produkowany z wysokotemperaturowego włókna węglowego prepreg i jest dostarczany z wieloma innymi komponentami zaprojektowanymi do określonego celu i wyprodukowanymi zgodnie z najwyższymi standardami.

Montaż jest dostępny dla pojazdów RHD i LHD. Wlot został zaprojektowany tak, aby pasował do naszych układów dolotowych Stage 2 i Stage 3 RS3 8V / TTRS 8S

Oto szczegóły każdego komponentu i stojący za nim etos projektowy:

Każdy układ dolotowy składa się z:

- Kolanko wlotowe z włókna węglowego do wysokich temperatur — specyficzne dla wersji RHD i LHD

- Turbo kołnierze obrabiane CNC — opcje opcjonalne

- Silikonowe łączniki z olejoodporną podszewką

- Zaciski do węży ze stali nierdzewnej klasy morskiej

Nasz wlot Turbo zapewnia płynną ścieżkę przepływu od wlotu o średnicy 103 mm do wylotu o średnicy 74 mm do kołnierza turbosprężarki. Zaprojektowaliśmy kształt z ciągłą krzywizną i zmaksymalizowaliśmy wewnętrzną objętość bez negatywnego wpływu na przepływ powietrza. Wlot jest wykończony surowym węglem, więc nie ma bezbarwnego lakieru - który nie byłby w stanie wytrzymać ciepła generowanego przez turbosprężarkę i kolektor wydechowy.

Konstrukcja karbonowa pozwala nam zachować gładkość wewnętrznej powierzchni przepływu, co pomaga zmniejszyć tarcie powierzchniowe, co z kolei umożliwia łatwiejszy przepływ powietrza. Zapewniamy wytrzymałość i sztywność, utrzymując grubość ścianki 2 mm w całej części. Wreszcie dla dodatkowej ochrony zastosowano warstwę odbijającą ciepło w miejscu, w którym rura przecina kolektor wydechowy. Zmniejsza to promieniowanie cieplne pochłaniane przez rurkę. Przewaga zastosowania włókna węglowego nad tradycyjnie stosowanym odlewem aluminiowym polega głównie na przewodności cieplnej i zdolności do utrzymania gładkości wnętrza. Poniższa tabela podsumowuje zalety.

Gdy RS3/TTRS przyspiesza, turbosprężarka generuje intensywne ciepło podczas obracania się. Ponieważ czoło turbosprężarki jest bezpośrednio połączone z naszym kołnierzem obrabianym CNC, zaprojektowaliśmy silikonowy łącznik, który działa również jako bariera termiczna między rurą węglową a metalowym kołnierzem. Wewnątrz silikonu znajduje się przekładka, która oddziela powierzchnię karbonową i metalową