





EVE-X56M-CF-INT | BMW X5 M60i G05
BMW X5 M60i G05 CARBON INTAKE EVENTURI
EVE-X56M-CF-INT | BMW X5 M60i G05
BMW X5M X6M XM
Wzrost wydajności: 18-25 KM, 15-18 ft-lb z przyrostem szczytowym do 30 KM.
Maksymalne natężenie przepływu: Magazyn 774 CFM, Eventuri 900 CFM
Montaż: F95 X5M, X6M, G09 XM, X5 M60i
Przedstawiamy nasz dolot F9X X5M, G09 XM. To spożycie jest wynikiem szeroko zakrojonych prac badawczo-rozwojowych oraz testów mających na celu poprawę ścieżki przepływu w systemie magazynowym. Nasz system polega na całkowitym przeprojektowaniu standardowych skrzyń powietrznych w celu zmniejszenia strat ciśnienia przy jednoczesnym zwiększeniu natężenia przepływu i utrzymaniu niskiej temperatury na wlocie. Przy standardowym dopływie zimnego powietrza z przodu samochodu i wlotach turbosprężarki skierowanych do tyłu samochodu, przepływ powietrza musi obrócić się o 180 stopni przez każdą skrzynię powietrzną, co powoduje ograniczenie przepływu. Aby temu zaradzić, wprowadziliśmy dodatkowy dopływ zimnego powietrza z włazu, co skutkuje bardziej bezpośrednią ścieżką przepływu do wlotów turbosprężarki. Dodatkowe zasilanie pozwala na uzyskanie większego natężenia przepływu na wlocie przy jednoczesnym utrzymaniu niskiego IAT i ma dodatkową zaletę polegającą na zmniejszeniu ograniczenia dźwięku turbosprężarek. Dzięki otworom wlotowym skierowanym teraz w stronę kabiny wyraźnie słyszalne są odgłosy trzepotania turbosprężarki i odgłosy uwalniania ciśnienia, co podnosi wrażenia z jazdy na inny poziom.
Różnica Eventuriego
System Eventuri F9X X5M, G09 XM wykorzystuje nasze opatentowane obudowy z włókna węglowego z naszymi wykonanymi na zamówienie filtrami Gen 2, które zapewniają aerodynamicznie efektywną ścieżkę przepływu powietrza od filtra do turbosprężarek. To nie tylko kolejny filtr stożkowy z osłoną termiczną, ale unikalna konstrukcja, która przywołuje efekt Venturiego i utrzymuje warunki przepływu laminarnego, aby zmniejszyć opór turbosprężarki. Więcej o konstrukcji obudowy i jej działaniu przeczytasz TUTAJ .
Numer części:
EVE-X56M-CF-INT : BMW F95 X5M, X6M, G09 XM, X5 M60i Karbonowy układ dolotowy - wykończenie błyszczące
Układ dolotowy Eventuri X5M składa się z szeregu komponentów zaprojektowanych do określonego celu i wyprodukowanych zgodnie z najwyższymi standardami. Używamy w 100% prepregowanego włókna węglowego bez włókna szklanego, co oznacza, że możemy uzyskać gładką powierzchnię wewnętrzną, aby utrzymać płynniejszy przepływ powietrza. Oto szczegóły każdego elementu i etos projektowy, który za nimi stoi:
Każdy układ dolotowy składa się z:
- 2 x opatentowane obudowy filtrów Venturiego z włókna węglowego
- 2 x wykonane na zamówienie filtry suchego stożka o wysokim przepływie
- 2 x podwójne kanały powietrzne z włókna węglowego
- Osłona silnika z włókna węglowego
- 2 x tylne dopływy powietrza z EPDM
- Łączniki silikonowe
- Mocowania wsporników obrabiane CNC
ZESTAWY OBUDÓW FILTRÓW Obudowy filtrów składają się z naszych wykonanych na zamówienie filtrów 2. generacji, aluminiowych osłon wlotowych i wsporników ze stali nierdzewnej. Osłona węglowa osłania zamontowany odwrotnie filtr i płynnie kształtuje przepływ powietrza w dół do wlotów turbosprężarki OEM. Zmienia to ścieżkę przepływu ze skrzynki powietrznej OEM, gdzie strumień powietrza wchodzi do podstawy skrzynki powietrznej, zmienia kierunek o 90 stopni, aby przejść przez filtr panelowy, a następnie ponownie zmienia kierunek o 90 stopni, aby przejść przez sekcję rurki. Nasz system jest znacznie bardziej bezpośredni, ponieważ przepływ powietrza wpływa z przodu obudowy filtra i przemieszcza się do sekcji wlotowej turbosprężarki bez żadnych gwałtownych zmian kierunku. Rezultatem jest gładsza droga od filtra do turbosprężarki, dzięki czemu może ona działać z mniejszym oporem.
FILTR STOŻKOWY INDYWIDUALNY
Aby osiągnąć możliwie najwyższe natężenie przepływu, stosujemy element filtrujący, aby maksymalnie wykorzystać przestrzeń dostępną w komorze silnika. Medium filtracyjne jest testowane zgodnie z ISO, aby zapewnić, że filtracja jest zgodna ze standardami OEM i jest również sucha. Filtr jest zbudowany z naszych charakterystycznych stożków przepływowych, które wspomagają zasadę obudowy Venturiego.
OPATENTOWANA TECHNOLOGIA
Nasza opatentowana obudowa filtra charakteryzuje się płynną redukcją pola przekroju poprzecznego, ponieważ osłania filtr i zwęża się w kierunku rurki. Ta geometria odwołuje się do efektu Venturiego, w którym przepływ powietrza przyspiesza przy jednoczesnym zachowaniu warunków laminarnych. Można to traktować jako stos o dużej prędkości - poniżej znajduje się diagram pokazujący porównanie naszej opatentowanej konstrukcji ze zwykłym układem dolotowym. Nasze wykonane na zamówienie filtry wspomagają przepływ powietrza przez obudowy i umożliwiają równomierny profil prędkości, gdy przepływ powietrza opuszcza obudowy. Dalsze szczegóły można przeczytać na stronach Technologia i Filtry. PODWÓJNE KANAŁY POWIETRZNE KARBONOWE Największym ograniczeniem w systemie podstawowym jest lokalizacja zasilania w porównaniu z orientacją wlotów turbosprężarki