.
.
BMW Z4M E85 / E86 BLACK CARBON INTAKE EVENTURI
BMW Z4M E85 / E86 BLACK CARBON INTAKE EVENTURI
EVE-Z4M-INT | BMW Z4M E85 / E86BMW Z4M
Wzrost wydajności: 10-15 KM, 8-12 stóp-funtów
Wlot Z4M jest kontynuacją naszego systemu E46 M3 w wyniku obszernego rejestrowania danych, testów na hamowni i optymalizacji projektu. Naszym celem było opracowanie układu dolotowego dla silnika S54, który współpracowałby ze standardową mapą ECU i czujnikiem MAF i zapewniał rzeczywistą poprawę wrażeń z jazdy.
Różnica Eventuriego
System Z4M Eventuri wykorzystuje naszą opatentowaną obudowę z włókna węglowego, która zapewnia wydajną aerodynamicznie ścieżkę przepływu powietrza od filtra do rurki MAF. Nie tylko kolejny filtr stożkowy z osłoną termiczną, ale unikalny projekt, który przywołuje efekt Venturiego.
Komponenty
Każdy komponent został zaprojektowany w określonym celu iw bardzo wysokim standardzie. Każdy zestaw Z4M składa się z:
Obudowa wlotu wykonana w 100% z włókna węglowego Prepreg
Osłona wlotu z anodyzowanego aluminium
Filtr o wysokim przepływie
Rura MAF obrabiana CNC
Wycinana laserowo i malowana proszkowo aluminiowa łyżka
Aluminiowa osłona termiczna z neoprenową wyściółką
Wysokiej jakości silikonowy łącznik z opaskami zaciskowymi zgodnymi ze specyfikacją BMW
Zespół obudowy wlotu węgla
Wykonany w 100% z włókna węglowego prepreg najwyższej jakości, wykonanie obudowy nie ma sobie równych. Obejmuje to filtr i jest połączone z anodowaną aluminiową osłoną wlotu, aby zapewnić płynną ścieżkę przepływu wlotu. Sam filtr to głęboko plisowana konfiguracja z podwójnym stożkiem o wysokim przepływie, która jest sucha, aby uniknąć uszkodzenia czujnika MAF. Na koniec zespół jest następnie łączony z aluminiową osłoną termiczną, która skutecznie osłania wlot przed ciepłem komory silnika i wychwytuje powietrze z otoczenia kierowane z czerpaka. Dołączyliśmy również zacisk do mocowania węża płynu chłodzącego.
Szufelka powietrzna
Laserowo wycinany z aluminium, a następnie malowany proszkowo - czerpak powietrza Z4M kieruje powietrze z otoczenia bezpośrednio do otworu filtra i skutecznie utrzymuje IAT na niskim poziomie. W przeciwieństwie do innych czerpaków z rynku wtórnego - instalacja nie wymaga wiercenia. Ta miarka po prostu wskakuje na swoje miejsce, korzystając z fabrycznych otworów i dostarczonych nitów wciskanych.
Rurka MAF
Rurka MAF jest obrabiana CNC z aluminium, a następnie anodowana. Sam występ MAF jest wykonany z tworzywa konstrukcyjnego, aby zminimalizować przenikanie ciepła do czujnika poprzez przewodzenie. Z jednej strony wprowadziliśmy obrobione wgłębienie, aby umożliwić użycie gumowej uszczelki OEM z fabrycznej skrzynki powietrznej w celu idealnego uszczelnienia kolanka kolby.
Osłona termiczna
Osłona termiczna jest wycinana laserowo z aluminium, a następnie malowana proszkowo. Używamy neoprenu do izolacji osłony w celu zapewnienia optymalnej funkcji i utrzymywania temperatury powietrza wlotowego na jak najniższym poziomie. Na koniec umieściliśmy zacisk w górnej części osłony, aby zabezpieczyć wąż płynu chłodzącego.
Te elementy łączą się, aby poprawić wydajność dolotu silnika. Rezultat - większa moc, reakcja przepustnicy i dźwięk.