.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

BMW M6 E63/E64BLACK CARBON INTAKE EVENTURI

EVE-E60-CF-INT | BMW M6 E63 / E64

EVE-E60V2-CF-INT
Wysyłka za 1-10 dni
7 795,00 zł
Brutto
Ilość

BMW M6 E63/E64BLACK CARBON INTAKE EVENTURI

EVE-E60V2-CF-INT | BMW M6 E63 / E64

BMW E60 M5 / E63 M6

Wzrost wydajności: 12-15 KM, 12-18 stóp-funtów

Układ dolotowy E60/E63 M5/M6 zaprojektowano tak, aby miał pozytywny wpływ na wrażenia z jazdy. Korzystając z zasad aerodynamiki i obliczeniowej dynamiki płynów w celu optymalizacji przepływu powietrza, opracowaliśmy układ dolotowy, który zapewnia lepszą reakcję przepustnicy, większy moment obrotowy i moc, lepsze właściwości jezdne i oczywiście niesamowity dźwięk doładowania V10.

Różnica Eventuriego

System S85 Eventuri wykorzystuje naszą opatentowaną obudowę z włókna węglowego, która zapewnia wydajną aerodynamicznie ścieżkę przepływu powietrza od filtra do rurki MAF. Nie tylko kolejny filtr stożkowy z osłoną termiczną, ale unikalny projekt, który przywołuje efekt Venturiego

Układ dolotowy E6X zawiera obszerną liczbę wysokiej jakości komponentów, w tym:

2 x 100% obudowy z włókna węglowego Pre Preg

Filtry powietrza o wysokim przepływie

2 x obrabiane CNC i anodowane aluminiowe obudowy czujnika MAF z obrabianymi maszynowo plastikowymi mocowaniami czujnika MAF

Adapter odpowietrznika wtórnego przepływu powietrza obrabiany CNC

Aluminiowe osłony wlotowe

Wsporniki montażowe wycinane laserowo

Wycinane laserowo i pokryte neoprenem osłony termiczne

Powlekane aluminiowe górne i dolne wloty powietrza

Zaciski węży OEM Spec z wysokiej jakości silikonowymi złączkami

Mocowania antywibracyjne jakości OEM

Zespół obudowy wlotu węgla

Wykonane w 100% z najwyższej jakości włókna węglowego Prepreg, kunszt wykonania naszych obudów filtrów nie ma sobie równych. To otacza filtr i jest połączone z aluminiową osłoną wlotu, aby zapewnić płynną ścieżkę przepływu wlotu.

Wloty powietrza

Wycięte laserowo z aluminium, a następnie pomalowane proszkowo, są 2 wloty, które znajdują się za przednimi kratkami i kolejne 2, które znajdują się w dolnych przewodach hamulcowych. Przednie czerpaki są zakrzywione, aby płynnie kierować powietrze z otoczenia do kanałów fabrycznych, które następnie wypierają ogrzane powietrze z obszaru wlotu. 2 dolne czerpaki kierują powietrze z otoczenia bezpośrednio do wylotów wlotów.

rurki MAF

Rury MAF są obrabiane CNC z aluminium, a następnie anodowane. Sam występ MAF jest wykonany z tworzywa konstrukcyjnego, aby zminimalizować przenikanie ciepła do czujnika poprzez przewodzenie. Wszystkie wymiary są ściśle tolerowane, aby zapewnić, że czujnik MAF działa zgodnie z przeznaczeniem.

Osłony termiczne

Dostępne są 2 aluminiowe osłony termiczne z neoprenową wyściółką. Znajdują się one po stronie silnika każdego wlotu i skutecznie odprowadzają gorące powietrze z chłodnicy - zwłaszcza gdy włącza się wentylator.

Wsporniki montażowe

Wsporniki montażowe są precyzyjnie wykonane, aby zapewnić bezpieczne i dokładne dopasowanie. Obie obudowy mocują się do mocowań antywibracyjnych, a trzeci wspornik służy do mocowania wlewu podkładki w E60 M5