.
.
BMW M6 E63/E64BLACK CARBON INTAKE EVENTURI
EVE-E60-CF-INT | BMW M6 E63 / E64
BMW M6 E63/E64BLACK CARBON INTAKE EVENTURI
EVE-E60V2-CF-INT | BMW M6 E63 / E64
BMW E60 M5 / E63 M6
Wzrost wydajności: 12-15 KM, 12-18 stóp-funtów
Układ dolotowy E60/E63 M5/M6 zaprojektowano tak, aby miał pozytywny wpływ na wrażenia z jazdy. Korzystając z zasad aerodynamiki i obliczeniowej dynamiki płynów w celu optymalizacji przepływu powietrza, opracowaliśmy układ dolotowy, który zapewnia lepszą reakcję przepustnicy, większy moment obrotowy i moc, lepsze właściwości jezdne i oczywiście niesamowity dźwięk doładowania V10.
Różnica Eventuriego
System S85 Eventuri wykorzystuje naszą opatentowaną obudowę z włókna węglowego, która zapewnia wydajną aerodynamicznie ścieżkę przepływu powietrza od filtra do rurki MAF. Nie tylko kolejny filtr stożkowy z osłoną termiczną, ale unikalny projekt, który przywołuje efekt Venturiego
Układ dolotowy E6X zawiera obszerną liczbę wysokiej jakości komponentów, w tym:
2 x 100% obudowy z włókna węglowego Pre Preg
Filtry powietrza o wysokim przepływie
2 x obrabiane CNC i anodowane aluminiowe obudowy czujnika MAF z obrabianymi maszynowo plastikowymi mocowaniami czujnika MAF
Adapter odpowietrznika wtórnego przepływu powietrza obrabiany CNC
Aluminiowe osłony wlotowe
Wsporniki montażowe wycinane laserowo
Wycinane laserowo i pokryte neoprenem osłony termiczne
Powlekane aluminiowe górne i dolne wloty powietrza
Zaciski węży OEM Spec z wysokiej jakości silikonowymi złączkami
Mocowania antywibracyjne jakości OEM
Zespół obudowy wlotu węgla
Wykonane w 100% z najwyższej jakości włókna węglowego Prepreg, kunszt wykonania naszych obudów filtrów nie ma sobie równych. To otacza filtr i jest połączone z aluminiową osłoną wlotu, aby zapewnić płynną ścieżkę przepływu wlotu.
Wloty powietrza
Wycięte laserowo z aluminium, a następnie pomalowane proszkowo, są 2 wloty, które znajdują się za przednimi kratkami i kolejne 2, które znajdują się w dolnych przewodach hamulcowych. Przednie czerpaki są zakrzywione, aby płynnie kierować powietrze z otoczenia do kanałów fabrycznych, które następnie wypierają ogrzane powietrze z obszaru wlotu. 2 dolne czerpaki kierują powietrze z otoczenia bezpośrednio do wylotów wlotów.
rurki MAF
Rury MAF są obrabiane CNC z aluminium, a następnie anodowane. Sam występ MAF jest wykonany z tworzywa konstrukcyjnego, aby zminimalizować przenikanie ciepła do czujnika poprzez przewodzenie. Wszystkie wymiary są ściśle tolerowane, aby zapewnić, że czujnik MAF działa zgodnie z przeznaczeniem.
Osłony termiczne
Dostępne są 2 aluminiowe osłony termiczne z neoprenową wyściółką. Znajdują się one po stronie silnika każdego wlotu i skutecznie odprowadzają gorące powietrze z chłodnicy - zwłaszcza gdy włącza się wentylator.
Wsporniki montażowe
Wsporniki montażowe są precyzyjnie wykonane, aby zapewnić bezpieczne i dokładne dopasowanie. Obie obudowy mocują się do mocowań antywibracyjnych, a trzeci wspornik służy do mocowania wlewu podkładki w E60 M5