.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupę

.

Akrapovic slip-on titanium Exhaust for Toyota Yaris GR 2024-

Akrapovic slip-on titanium Exhaust for Toyota Yaris GR 2024-

S-TY/T/3
Wysyłka za 7-30 dni
13 999,00 zł
Brutto
Ilość

Akrapovic slip-on Race titanium Exhaust for Toyota Yaris GR 2024-

Wzrost : moc +4,8 kW przy 6950 obr/min

Wzrost : moment obrotowy +4,9 Nm przy 6950 obr/min

Redukcja : waga -6,8 kg

Ten układ wydechowy jest produkowany przy użyciu sprawdzonego w wyścigach wysokogatunkowego tytanu dla całego układu i ma rury wydechowe w kształcie megafonu. Kolektor umieszczony pomiędzy tylnymi rezonatorami został odlany w własnej odlewni; ten kolektor optymalizuje i równoważy przepływ gazu, aby wytworzyć dźwięk dostrojony akustycznie bez drona. Trzy rezonatory – dwa z tyłu kolektora i jeden w środkowej rurze – dodatkowo dostosowują wrażenia dźwiękowe, aby stworzyć sportowy, wyścigowy ton, w pełni wzmacniając charakterystykę silnika głębokim i entuzjastycznym dźwiękiem, aby dać pasażerom poczucie radości, której nigdy nie przerywa nadmierny hałas. Inżynierowie położyli szczególny nacisk na akustykę w zakresie średnich i wysokich obrotów, z dźwiękiem o wysokiej częstotliwości przy wyższych obrotach i większą ilością dźwięku na biegu jałowym i obrotach. Dźwięk ten jest zarządzany przez dwie tytanowe rury wydechowe w kształcie megafonu, które są przyspawane do wydechu i specjalnie pokryteodporne na zmiany koloru w wysokich temperaturach. Kształt rur wydechowych wpływa na dźwięk. Są większe niż standardowe, mierzą 110 mm i mają podobny profil do wydechu Akrapovič dla Toyoty GR Supra. Opracowany w celu zmniejszenia ciśnienia wstecznego, system waży 6,8 kg, czyli jest lżejszy od fabrycznego i zapewnia przyrost mocy o 4,8kW przy 6950 obr./min oraz wzrost momentu obrotowego o 4,9 Nm przy 6950 obr./min w testach na Hamownia Akrapoviča przeciwko Toyocie GR Yaris ze standardowym wydechem fabrycznym. Ten wydech jest przeznaczony wyłącznie do użytku na torach wyścigowych i zamkniętych torach. Podczas instalacji tego produktu konieczne jest odcięcie fabrycznego układu wydechowego, ale dla tej konfiguracji nie jest wymagane ponowne mapowanie ECU.

Opcjonalna rura łącząca Evolution jest dostępna dla klientów, którzy chcą rozszerzyć możliwości tuningu układu wydechowego, aby uzyskać jeszcze lepsze osiągi systemu Akrapovič Slip-On Race Line (Titanium).