.

WYBIERZ AUTO

Wybierz Grupy

.

SNOW PERFORMANCE BOOST COOLER - SILNIK TURBO STAGE3 EFI

SP10315
3 700,00 zł
Brutto
Rozmiar zbiornika
Moc pojazdu
Ilość

Boost Cooler STAGE3 EFI

Nagradzany system wtrysku wody i metanolu — nasz wysokiej klasy model do każdego silnika z tradycyjnym wtryskiem paliwa.

Kontroler EFI Boost Cooler Stage 3 tworzy dwuwymiarową mapę wtrysku opartą na doładowaniu i napięciu z czujnika ciśnienia paliwa. Łatwo programowalny wyświetlacz LCD, w tym nowa dwustopniowa technologia wtrysku.

Idealny do wszystkich silników turbodoładowanych/doładowanych ze standardowym systemem EFI.

Cechy

  • Sterowanie za pomocą danych z czujników ciśnienia doładowania i ciśnienia paliwa
  • Technologia Dual Stage
  • Wydajne chłodzenie, do 60°C niższa temperatura w układzie dolotowym
  • Osiągi ok. 116-oktanowej benzyny, przy użyciu zwykłej 95-oktanowej
  • Zmniejsza temperaturę EGT i oleju
  • Zmniejsza obciążenie termiczne NOS, LPG/Autogazu i wstępnie dostrojonych silników, np. po chiptuningu, oraz pozwala na wyższe poziomy doładowania
  • Czystsze komory spalania
  • Brak utraty doładowania, jak w przypadku intercoolera
  • Łatwa instalacja

Optymalne chłodzenie z wtryskiem wody

Uzyskaj do 10-25% więcej mocy w swoim turbodoładowanym lub doładowanym silniku, nawet jeśli był już wstępnie wystrojony, dzięki systemowi wtrysku wody/metanolu Boost Cooler™!

Główną funkcją Boost Coolera jest tłumienie detonacji spowodowanej wysoką temperaturą i ciśnieniem powstającym w komorze spalania, gdy efektywny stopień sprężania został przekroczony przez punkt samozapłonu. Woda, z wysoką zawartością ciepła utajonego, jest niezwykle skuteczna w kontrolowaniu nie tylko niepożądanej detonacji, ale także produkcji tlenków azotu w nowoczesnych silnikach.

Co więcej, Boost Cooler nie tworzy ograniczenia wlotowego, jak intercooler, i obniża temperaturę powietrza w układzie dolotowym do 60°C.

Systemy Snow Performance skutecznie czyszczą parą zawory, gniazda zaworów, a nawet wierzchołki tłoków i wlot podczas wtrysku. Zmniejsza to gromadzenie się nagaru. Boost Cooler™ można zainstalować w ciągu kilku godzin bez konieczności zdejmowania zderzaków lub wykonywania niestandardowych układów dolotowych.

Boost Cooler® Stage 3

Stage 3 DI DST został zaprojektowany dla dowolnego silnika EFI (elektroniczny wtrysk paliwa) i tworzy mapę wtrysku 2D opartą na doładowaniu i szerokości impulsu wtryskiwacza benzyny.

Technologia Dual Stage

Stage 3 ma możliwość progresywnego sterowania 2 dyszami Hyper-Sonic niezależnie od siebie. To rozwiązanie zapewnia najwyższy wzrost mocy i chłodzenia na wszystkich etapach pracy silnika, co pozwala na bezpieczne zwiększenie doładowania i kąta wyprzedzenia zapłonu. Aktualizacja DST jest już zawarta w europejskich systemach Stage 3.

Stage 3 EFI — Precyzyjne, zmienne wtryskiwanie wody/metanolu

Boost Cooler® Stage 3 nie ma sobie równych pod względem dokładności i możliwości regulacji w systemach wtrysku woda-metanol! Wyposażony jest w wyświetlacz LCD z możliwością regulacji w czasie rzeczywistym.

Niezwykle łatwa konfiguracja — oprogramowanie tworzy mapę wtrysku w oparciu o sygnał z czujnika doładowania i ciśnienia paliwa w zaledwie kilku łatwych do ustawienia punktach, które ustawiasz z fotela kierowcy. Ekran LCD wyświetla ciśnienie doładowania, sygnał wtryskiwacza paliwa, a także procent wtrysku woda-metanol. 

Zakres dostawy

  • 1 x wysokociśnieniowa pompa membranowa 300+ PSI
  • 1 x kontroler LCD 2D
  • 1 x elektromagnes
  • 1 x Dual Stage Upgrade
  • 2 x dysza
  • 1 x 3l zbiornik doładowania chłodnicy
  • 1 x wskaźnik niskiego poziomu (zawiera diodę LED i przelotkę instalacyjną EZ)
  • 1 x wąż ciśnieniowy 1/4" (3 metry)
  • 1 x Uchwyt dyszy 2 x 1/4", stal 90°
  • 1 x instrukcja instalacji

Specyficzne kody